לטוס ברגע האחרון או להזמין מראש: אלו מחירי הטיסות מניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס לישראל
חג החירות נמצא ממש מעבר לפינה וישראלים הגרים בארה"ב צפויים לעשות את דרכם אל עבר הארץ כדי להעביר את ליל הסדר עם משפחתם. חופשת הקיץ גם מתקרבת בצעדי ענק - דבר שמאפשר לבחון את סוגיית מועד ההזמנות. מהי הטיסה הזולה ביותר ודרך איזה חברות ניתן להגיע בטיסה ישירה?

ישנן שתי תפיסות בכל הנוגע למועד הרצוי להזמין כרטיסי טיסה - יש הטוענים שרצוי להזמין כמה שיותר זמן מראש, ומאידך יש כאלה שיגידו שהם מצאו את הטיסות הזולות ביותר שבועות (ולעיתים אפילו ימים ושעות) לפני הטיסה. בדקנו את מחירי הטיסות לישראל בטווח הקצר (לקראת חופשת הפסח ההולכת וקרבה) ולקראת חופשת הקיץ בעוד כשלושה חודשים.

ביקורת הגבולות בנמל התעופה בן גוריון בישראל (צילום: Shutterstock)

על מנת לבדוק את הסוגיה לעומק, בדקנו שני סטים של תאריכים: חופשה בת 12 ימים במהלך חופשת הפסח (יציאה ביום שלישי, ה-16 באפריל וחזרה ביום ראשון, ה-28 באפריל) וחופשה בת 21 ימים במהלך הקיץ (יציאה ביום שלישי, ה-9 ביולי וחזרה ביום שלישי, ה-30 ביולי). כדי לפשט את התהליך, שללנו טיסות בעלות עצירת ביניים ממושך (העולה על 7 שעות). חשוב לזכור שהמחירים של הטיסות במהלך פסח נמצאים בשיאם, ושבועיים לפני מועד הטיסה קשה מאוד למצוא מחירים הנחשבים לנמוכים לטיסות הללו.

חופשת פסח

לוס אנג'לס לתל אביב:

האופציה הזולה ביותר כרגע היא טיסה ישירה עם אל על, שדורשת 1,509 דולר על כרטיס במחלקת תיירים. הטיסות נעשות באמצעות מטוסי הדרימליינר החדישים ובשעות יחסית נוחות. מעבר לעניין הכשרות ונושא הביטחון, העובדה שאין עצירות בטיסה כמעט ומבטלת לחלוטין את הסיכוי שמזוודה תלך לאיבוד במהלך הטיסה. אופציה נוספת ומעט יקרה יותר (1,575 דולר) היא לטוס עם דלתא ואייר פראנס עם עצירת ביניים בודדת בפריז. אם בכל זאת תתעקשו על קונקשן בניו יורק, ניתן לעשות זאת עם ג'ט בלו ואל על, שמציעות טיסות מ-1,657 דולר הלוך ושוב.

אירופלוט "מככבת" ברשימת הטיסות הזולות לישראל (צילום: Shutterstock)

ניו יורק לתל אביב:

למרות הכמות הגדולה של טיסות ישירות בין שני היעדים, האופציה הזולה ביותר היא דווקא עם אל על דרך בוסטון. בעבור 1,210 דולר ועם טיסה קצרה של ג'ט בלו תוכלו להגיע לליל הסדר בישראל. אם בכל זאת אתם חפצים בטיסה ישירה, אל על מציעה שתי טיסות (יציאה בשעות הצהריים או בשעות הלילה - שתיהן מ-JFK) בעבור 1,397 דולר. לעומת זאת, הטיסה מניוארק באותו היום תעלה יותר מאלפיים דולר. אירופלוט מציעה טיסה עם עצירה אחת (שעה בהלוך, שעתיים וחצי בחזור) דרך מוסקבה במחיר של 1,497 דולר, ואילו חברת טורקיש איירליינס מציעה טיסה עם עצירה אחת (איסטנבול) במחיר של 1,584 דולר.

מיאמי לתל אביב:

הטיסה הזולה ביותר שניתן למצוא מדרום פלורידה לישראל היא עם חברת אליטליה עם עצירת ביניים של שעתיים ברומא ומחיר של 1,493 דולר. למבקשים לבצע עצירת ביניים בניו יורק ישנה אפשרות לשלם כמאה דולר יותר, 1,592 דולר, ולטוס עם דלתא איירליינס.

חופשת קיץ

לוס אנג'לס לתל אביב:

הטיסה הזולה ביותר שניתן למצוא בחודשי הקיץ העמוסים היא עם אירופלוט הרוסית. בעבור 1,182 תוכלו להגיע לישראל, אך עצירת הביניים בטיסת החזור עומדת על 6 שעות ו-50 דקות. גם עצירת הביניים בטיסת ההלוך (כ-4 וחצי שעות) צריכה להיכנס לשיקול שלכם. הטיסה הזולה הבאה היא עם LOT הפולנית כאשר גם טיסה זו מצריכה עצירת ביניים אחת (שעתיים וחצי בהלוך, 3 שעות ו-20 דקות בחזור). מחיר הטיסה עומד על 1,305 דולר. כאמור, ישנם לא מעט יתרונות לטיסה ישירה, אך בתאריכים הללו היא תעלה 1,666 דולר.

מעבר לכשרות, מטוסי הדרימליינר של אל על מספקים טיסות ישירות לישראל, גם מהחוף המערבי של ארה"ב (צילום: Shutterstock)

ניו יורק לתל אביב:

במהלך חודשי הקיץ מפעילה אירופלוט הרוסית 3 טיסות יומיות לניו יורק, וניתן לנצל את העובדה הזו כדי להגיע לארץ במחירים יחסית זולים. העובדה שישנן 3 טיסות מניו יורק גם מאפשרת לבחור בשעת ההגעה הרצויה (שעות הנחיתה בישראל הן 10:50 בלילה, 1:00 בצהריים ו-5:45 אחר הצהריים). שלוש הטיסות עולות 1,107 דולר.

טיסה ישירה עם אל על (דרך נמה"ת JFK) יעלה 1,299 דולר, טיסה עם טורקיש תעלה 1,250 דולר ואילו טיסה ישירה עם יונייטד (דרך נמה"ת ניוארק) תעלה 1,489 דולר.

מיאמי לתל אביב:

בהפרש של כמעט 100 דולר, גם בטיסות לדרום פלורידה ניצבת אירופלוט בראש דירוג הטיסות הזולות עם מחיר של 1,157 דולר. אחריה ניצבת חברת טורקיש עם טיסה העולה 1,254 דולר, ואילו אליטליה מופיעה במקום השלישי עם מחיר של 1,401 דולר. שתי הטיסות הללו (טורקיש ואליטליה) כרוכות בעצירת ביניים באיסטנבול ורומא, בהתאמה. אל על אינה טסה למיאמי בימי שלישי ועל כן היא נלקחה בחשבון. 

YOU MIGHT ALSO LIKE