רצח הראפר בלוס אנג'לס: המשטרה עצרה חשוד במעשה
המשטרה ממשיכה לחקור את רציחתו של ניפסי האסל בדרום לוס אנג'לס במהלך סוף השבוע, ומוקדם יותר היום נעצר אריק הולדר בן ה-29 אשר סומן כחשוד במעשה. על פי החוקרים, השניים הסתכסכו על רקע כספי. במקביל, המשטרה פרסמה סרטון שתיעד את האירוע

שוטרי משטרת לוס אנג'לס הצליחו לעצור מוקדם יותר היום את אריק הולדר בן ה-29, החשוד שירה למוות בראפר ניפסי האסל מחוץ לבית עסק שהיה בבעלותו בדרום העיר.

רגעי הרצח כפי שתועדו במצלמת האבטחה מחוץ לחנות בדרום לוס אנג'לס (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

מעצרו של הולדר התרחש בסביבות השעה 1:15 בצהריים בשד' ארטיז'יה בעיר בלפלאוור שבדרום מחוז לוס אנג'לס לאחר שהבוקר הופצה תמונתו. הולדר נלקח לבית המעצר של מחוז לוס אנג'לס, והוא צפוי להגיע מחר (שלישי) לבית המשפט לשימוע הראשוני לאחר שיואשם באופן רשמי ברציחת הראפר.

כזכור, הראפר ניפסי האסל נורה בצהרי יום ראשון מחוץ לבית העסק שהיה בבעלותו. במקביל למעצרו אחר החשוד, הבוקר פורסם תיעוד של הרצח כפי שנקלט בעדשת מצלמת האבטחה שהוצבה בחניון. בסרטון ניתן לראות את הראפר ושלושה גברים נוספים שעומדים בין מכוניות בחניון. ברגע הירי ניתן לראות שני גברים, ניפסי האסל ואדם נוסף, נופלים אל הקרקע בזמן שיתר הנוכחים בורחים מהמקום.

ניתן לראות שיש לא מעט עדים לרצח, והמשטרה צפויה לפרסם בהמשך היום כיצד קישרה בין האירוע לבין הולדר. כבר עתה ברור שהייתה היכרות אישית בין הולדר לבין הראפר, וככל הנראה השניים הסתכסכו על רקע כספי - סכסוך שהוביל לרציחתו של הראפר. בלוס אנג'לס טיימס דווח כי להולדר יש קשר לכנופייה הפועלת בדרום לוס אנג'לס, אך נראה שמדובר בסכסוך אישי שלו ולא בסכסוך של הראפר עם הכנופייה.

זירת הרצח מחוץ לחנות שהייתה בבעלותו של הראפר ניפסי האסל (צילום: AP / משטרת לוס אנג'לס)

אמש נפצעו 19 בני אדם במהלך מהומות שנרשמו בסמוך לזירת הרצח לאחר שמאות בני אדם הגיעו לעצרת שנערכה לזכרו של ניפסי האסל. הבוקר עדיין מאושפזים 2 פצועים במצב קשה ו-15 פצועים במצב קל כאשר "לפחות בן אדם אחד נדרס ובן אדם אחד נוסף נדקר", כך על פי כוחות ההצלה של העיר. לא ברור מה גרם למהומה שהובילה לפציעות.

YOU MIGHT ALSO LIKE