הדוכסית שגדלה על הסט של "נשואים פלוס": אד אוניל מגלה סיפור מעניין על מייגן מרקל
השחקן, שבילה זמן רב על מסכי הטלוויזיה שלנו כשגילם את אל בנדי, נזכר בשנים בהן צולמה הסדרה ובמרקל, שהיתה אז בערך בת 9, והגיעה מדי יום אל הסט

השחקן, אד אוניל, שמככב בסדרה "משפחה מודרנית", אך מוכר לרובנו בעיקר כאל בנדי מהסדרה "נשואים פלוס", הופיע לאחרונה בתכנית הראיונות של אלן דג'נרס, וסיפר על השנים בהן צולמה הסדרה. אוניל גילה סיפור מעניין על הדוכסית, מייגן מרקל (37), שאביה, תומס מרקל, שימש כמפעיל מצלמה על הסט של הסדרה.



"דרך אגב, היא גדלה על הסט של "נשואים פלוס". ידעתם את זה? אבא שלה היה מפעיל מצלמה", חשף אוניל. אביה של מרקל עבד בסט של הסדרה במשך 10 מתוך 11 העונות שלה. בעונה הראשונה הוא שימש כמנהל תאורה ולאחר מכן כמנהל צילום, מהעונה השניה ועד לעשירית.



אוניל נזכר במרקל בחיבה והוסיף, "הא היתה מגיעה לסט בתלבושת אחידה של בית הספר הקתולי. היתה בת תשע בערך". מרקל עצמה סיפרה על התבגרותה על הסט של הסדרה, במהלך ראיון שנערך בשנת 2018, "אבא שלי היה מנהל תאורה ומנהל צילום על סט הסדרה "נשואים פלוס". הוא פשוט פרש בשנה שעברה. כל יום אחרי הלימודים, במשך עשר שנים, הייתי על הסט של הסדרה, מקום מצחיק ומעוות לגדול בו עבור ילדה קטנה בתלבושת אחידה של בית ספר קתולי".

YOU MIGHT ALSO LIKE