מעשה אצילי לכבוד יום ההולדת הפך לוויראלי: נערים לימדו ילד עם אוטיזם לגלוש על סקייטבורד
במה שהחל כחגיגה צנועה בסקייטפארק בניו ג'רזי הפך במהרה לאירוע מרגש. השיא הגיע כאשר קבוצת הילדים שרה "היום יום הולדת" לילד הקטן. אמו: "הילדים האלה ראוים לציון לשבח, וגם ההורים שלהם". צפו ברגעים המרגשים

קרטר ברקוני, ילד בן חמש הסובל מאוטיזם והפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות (ADHD), חווה בשבוע שעבר את החגיגה המושלמת ליום הולדתו.

"הילדים האלה ראוים לציון לשבח, וגם ההורים שלהם" (צילום: קירסטין ברקוני)

אמו של קרטר, קריסטין, לקחה אותו לסקייטפארק בסאות' ברנסוויק (ניו ג'רזי) כדי שיוכל לנסוע בקורקינט האהוב עליו, אך היא לא ציפתה למה שעמד לקרות. בזמן שקרטר רכב על קורקינט, קבוצה של נערים המבוגרים ממנו ניגשה אליו והחלה ללמד אותו כיצד לגלוש על סקייטבורד. "הם הראו לו איך לעבוד על השיווי משקל, עודדו אותו ואפילו עזרו לו לקום אחרי שנפל", שיחזרה בהתרגשות קירסטן, "זה היה ממש מעל ומעבר".

צפו ברגע המרגש של המפגש: שירת "היום יום הולדת" לקרטר (צילום: קירסטין ברקוני)

רגע השיא הגיע כאשר הילדים הפתיעו את קרטר ושרו לו "Happy Birthday". קירסטין צילמה את המעשה ופרסמה את הסרטון בדף הפייסבוק הקהילתי. "הילדים האלה ראוים לציון לשבח, וגם ההורים שלהם. העלאתי את הסרטון כדי שההורים האלה יראו כמה נחמדים ילדיהם וכמה כבוד הם נותנים לילדים אחרים גם כשהם לא בסביבה", היא אמרה.

קרטר בן ה-5 ו"גיבורי העל" שפגש בסקייטפארק (צילום: קירסטין ברקוני)

בהמשך הסתבר שהנערים כלל לא ידעו שקרטר סובל מאוטיזם, ובסך הכל רצו להיות נחמדים לחבריהם החדש. "הם קיבלו אותו מעומק לבם מבלי לדעת את כל הנסיבות שמסביב. זה היה מדהים", אמרה קירסטין. ביציאתם מהסקייטפארק, קרטר ואמו עצרו במזנון והחליטו לקנות לכל הילדים כריכים וגלידה.

הסרטון והסיפור כולו הפך במהרה לוויראלי, והמשטרה המקומית פנתה לרשת הטוויטר במטרה לאתר את "גיבורי העל" ולהודות להם. "כולנו נפגשים שוב בשבוע הבא למסיבה עם הרבה פיצות", סיכמה בחיוך קירסטין, שלא לשכחה לומר ש"קרטר לעולם לא ישכח את היום הולדת המיוחד הזה".

YOU MIGHT ALSO LIKE