שוטר מחלק התנועה מציג: דמולישן דרבי בפקק
שוטר מן היחידה לאכיפת חוקי התנועה נתקע מאחורי נהג חולמני שחסם את דרכו. אז הוא נתן גז, קדימה אחורה ושוב קדימה, ופינה את הדרך באלימות. במשטרת ניו יורק טרם הגיבו

כולנו סובלים בפקקים. כולנו מפנטזים על האפשרות פשוט לתת גז ולהשתמש ברכב שלנו כמפלסת-פקקים ולסלק מדרכנו את הנודניקים שמתעקשים להיות תקועים לפנינו בכביש - במיוחד כשאיזה בעל חלומות סתם תוקע את התנועה בלי סיבה. אבל על פי סרטון שמלהיט את הרשתות החברתיות, שוטר במחלק התנועה של משטרת ניו יורק החליט להגשים את הפנטזיה.

לרובנו אין רכב עירוני לבצע איתו ניסויים בניהול פקקים וכעסים... (צילום: YouTube)

הסרטון, שצולם לכאורה שלשום (שבת) בשכונת פלאשינג, נפתח כשניידת NYPD תקועה בין שני רכבים אחרים ברחוב צר. לאחר כמה שניות שבהן הרכב הקדמי אינו מתקדם אל רצועת האספלט הפנויה שלפניו, מתנגשת בו ניידת המשטרה בכוח שהספיק להטיח אותו כמטר וחצי קדימה.

מרגיש יותר טוב, אחינו? התחלת לחפש עבודה חדשה?

אבל נהג הניידת כנראה המשיך לחוש שצפוף לו מדי על הכביש הציבורי, אז הוא העביר לרוורס והלם בפגוש הקדמי של הרכב שמאחוריו. הרכב הקדמי, בינתיים, ניסה לעצור בצד, כמנהגם של אנשים שכרגע נכנסו בהם מאחור. אבל השוטר האיץ והלם בו שוב בחלקו השמאלי האחורי, סובב אותו ב-90 מעלות וגרר אותו מחוץ לפריים בעת שהעוברים-ושבים ההמומים נחפזים להימלט.

החולם כבר התחיל לפנות את הדרך, אבל זה היה מאוחר מדי (צילום: YouTube)

מזווית אחרת רואים את חזיתה המעוכה של ניידת ה-NYPD - שנשאה סימנים המעידים על השתייכותה ליחידת אכיפת התנועה של צפון קווינס - כשנוזל כלשהו נוטף מבית הגלגל הימני הקדמי שלה. משטרת ניו יורק טרם הגיבה על האירוע הביזארי, ולא אישרה את אמיתותו.

YOU MIGHT ALSO LIKE