שובל מסתורי בשמי לוס אנג'לס הוביל לפאניקה בקרב התושבים
בהלה רבה נרשמה בדרום קליפורניה כולה לאחר שדבר הדומה למטאור נצפה צונח אל מרכז העיר. תושבים סברו שמדובר בכוכב נופל או פלישת חייזרים, אך המשטרה הרגיעה את הרוחות: "מדובר בצילומים של רד בול. בכל זאת, אנחנו חיים בהוליווד"

שובל אדום שצנח אל הקרקע במהירות גבוהה גרם לפאניקה בקרב תושבי לוס אנג'לס, שסברו כי מדובר במטאור שעלול להסב נזק כבד לעיר. היו גם כאלה שחשבו שמדובר בפלישת חייזרים, אך במהרה המשטרה המקומית הרגיעה את הרוחות וצייצה: "מטאור לא נפל בלוס אנג'לס ולא מדובר בחייזרים. מדובר בצילומים של רד בול. בכל זאת, אנחנו חיים בהוליווד".

השובל שגרם לפאניקה בקרב התושבים (צילום: טוויטר)

רד בול פרסמה הודעה שבה אישרה את דברי המשטרה: "בחרנו לחגוג את הירח-על השלישי והאחרון של השנה בכך ששני צנחנים קפצו ממסוק בגובה 4,000 רגל. כדי להוסיף קצת 'אפקט הוליוודי', חיברנו אורות LED ומכשירים פירוטכנים", נכתב בהודעה של יצרנית המשקאות, שהוסיפה ששני הפעלולנים הגיעו למהירות מירבית של 120 מייל לשעה בעת הצניחה.

השובל שגרם לפאניקה בקרב התושבים (צילום: רד בול)

עוד בטרם אישרה החברה כי מדובר בפעלולנים, רבים ברשתות החברתיות חשבו שהם חזו באירוע של פעם בחיים: "אני היחידה שראתה מטאור בוער מעל מרכז העיר?", שאלה גולשת אחת בטוויטר. "אני חושב שהפלישה ממאדים החלה", כתב גולש אחר.

 

וכך זה נראה מהזווית של הפעלולנים (צילום: רד בול)

YOU MIGHT ALSO LIKE