"נכנסו עם מזוודה ושילמו במזומן": כך קנתה המאפיה את קברו של ראש משפחת הפשע
קרוביו של פרנציסקו קאלי, שנרצח מול ביתו בסטטן איילנד בשבוע שעבר, רכשו לו חלקת קבר יוקרתית - במזומן. מי שיבוא לבקר את קאלי יהנה מנוף לים

ראש משפחת גמבינו הידועה לשמצה, פרנצסקו "פרנקי בוי" קאלי הובא למנוחות במוזוליאום שעשוי מאבן אדומה עם עמודים לבנים אתמול (שלישי) בסטייטן איילנד. זאת, לאחר שמקורביו "נכנסו ביום שבת עם מזוודה ושילמו לבוס 45 אלף דולר במזומן".

רכשו את חלקת הקבר במזומן (אילוסטרציה: Shutterstock)

עובד של בית העלמין סיפר כי גופתו של קאלי נקברה במוזוליאום בחלקה האמצעית בבית הקרבות Moravian. מי שיגיע לבקר את ראש משפחת הפשע המנוח יוכל ליהנות משקט ומנוף לים.

כשלושים ורדים לבנים ארוכים הוצבו מול קברו של קאלי, עליו נכתב באופן זמני בסרט לבן "פרציסקו קאלי 1965 2019".העובד אמר כי לאחר שקאלי נטמן, קבוצה של אנשים שהשתתפו בהלוויה צעדו יחד אל החניון, ליד משרדי בית העלמין. "איזה בחור מרשת ABC שאל שאלות במשרד, ואחד המאפיונרים קרא לעברו "עוף מכאן לפני שאני מפוצץ לך את הראש".

כמה ימים לאחר שנרצח קאלי בפתח ביתו, משטרת ניו יורק עצרה חשוד במעשה. על פי מקורות במשטרה, מדובר בתושב סטטן איילנד בן 24 ששמו לא פורסם. קאלי עמד מחוץ למכוניתו, קאדילק אסקלייד, כאשר נורה שש פעמים מטווח קצר. החוקרים חיפשו אחר ראיות בזירת הרצח ואיתרו טביעת אצבע בלוחית הרישוי של הקאדילק. המשטרה סירבה לאשר את הפרטים, אך בניו יורק דווח שהרוצח הניח את לוחית הרישוי על גופתו של קאלי.

YOU MIGHT ALSO LIKE