חקירת מותה של טריניטי לאב ג'ונס: אמה חשודה ברצח, נתפסה במעבר גבול
היא נעצרה במעבר גבול בטקסס, ובן זוגה נעצר למחרת בחניון של נמל התעופה בסן דייגו. האם עבריינית מין רשומה, ובן זוגה אסיר לשעבר

בלשי מחלק הרצח של לוס אנג'לס הודיעו אתמול (שני) כי הם עצרו את אמה של הילדה בת התשע שגופתה נמצאה בתיק בהסיינדה הייטס, בחשד שרצחה את בתה. טקיסטה גראהם, 28, נעצרה כבר ביום חמישי בחשד לרצח טריניטי לאב ג'ונס. עד אז היא הייתה עצורה בשל חשדות אחרים.

קלסטרון שפרסמה המשטרה כשעוד לא זיהתה את הגופה (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

"התיק נבחן על ידי משרד התובע המחוזי. כתב האישום צפוי להיות מוגש ביום רביעי בבוקר", נמסר בהודעת המשרד.

גראהם נעצרה כאשר היא ובן זוגה אמיאל למאר האנט, 38, נתפסו במעבר גבול בטקסס ב-8 למרץ. ארבעה ימים אחר כך הואשם האנט ברצח, וגראהם הוחזקה בצו אחר בזמן שהחוקרים ניסו לברר את מעורבותה במותה של הבת.

עובדים של המחוז גילו את גופתה של ג'ונס תחובה חלקית לתיק גדול במורדות של שביל בהסיינדה הייטס ב-5 במרץ. החוקרים חושדים כי היא נרצחה בתחילת החודש. החוקרים אמנם כבר הכריעו כי מדובר במעשה רצח, אך בשלב זה סיבת המוות עדיין לא ברורה, ובמשטרה מתעקשים כי "החקירה בעיצומה".

טקיסטה גראהם עם בן זוגה אמיאל למאר האנט, וטריניטי לאב ג'ונס (בתמונה הקטנה)

גופתה של ג'ונס זוהתה באופן רשמי על ידי חוקר מקרי המוות רק ב-10 במרץ, אך מידע שהגיע למשטרה עוד לפני כן אישר את זהותה.

יום לאחר שגראהם נעצרה בטקסס, הבלשים איתרו ועצרו את האנט בזמן שישן במכוניתו בחניון של נמל התעופה הבינלאומי בסן דיאגו. האנט אינו אביה של ג'ונס, והוא אסיר לשעבר שריצה עונש מאסר של יותר מעשור לאחר שהורשע בהתעללות בבנו בשנת 2005.

גראהם היא עבריינית מין רשומה במאגר עברייני המין של קליפורניה. היא שידלה קטינה לזנות בשנת 2009, ושוחררה ממאסר בשנת 2016. במשטרה סוברים כי החשודים והנרצחת היו מחוסרי דיור, וחיו במכוניתם ובמוטל בסנטה פה בחודשים האחרונים. השלושה עזבו בית של קרוב משפחה בלונג ביץ' לפני עשרה חודשים.

YOU MIGHT ALSO LIKE