הדייג הכי מפורסם ברשת נשדד על ידי בני נוער
למזלו, השניים כבר היו כל הכוונת של שוטרי מחוז פאלם ביץ', שתפסו אותם מיד לאחר שהעמיסו ציוד דיג בשווי 20 אלף דולר מהיאכטה לפיקאפ - זמן קצר לאחר שאשתו התלוננה בפייסבוק על הגניבה

שני קטינים צפויים לעמוד בפני אישומים של פריצה וגניבה חמורה (grand theft) לאחר שניסו לגנוב ציוד דיג בשווי 20 אלף דולרים ממנחה תוכנית דיג פופולרית. משטרת מחוז פאלם ביץ' אישרה בהודעה לעיתונות כי הגנבים נעצרו בתום מבצע סמוי וכי שני החשודים הודו בכל המיוחס להם.

כוכבי הסדרה Loose Cannons עם שללם 

עוד אישר משרד השריף של מחוז פאלם ביץ' כי הציוד שנגנב היה שייך למנחה התוכנית Loose Cannons של רשת קארבון טי.וי., סדרת רשת העוקבת אחר עלילות צוותה של הספינה באותו השם, במהלך הפלגות דיג לאיי הבהאמה.

"בשבת, ה-16 במרץ 2019, ביצעו חברי צוות המשימה של דרום פלורידה משימה סמויה שהתמקדה בפורצים מוכרים לרשויות. החשודים, שניהם קטינים, שדדו על פי החשד יאכטה באורך 64 רגל מסוג וויבר וגנבו ציוד דיג בשווי 20 אלף דולר", אישר משרד השריף.

לאחר שראו את אחד הנערים מעמיס את הציוד לתוך טנדר פיקאפ, עקבו השוטרים אחר הרכב ועצרו אותו ברמזור, תוך שהם מחלצים הודאה מן החשוד. החשוד השני אותר עד מהרה ונעצר אף הוא, וגם הוא הודה בפשעו באופן מלא.

כדי לתפוס כאלה דגים שמנים, גם המומחים צריכים ציוד יקר (צילום: פייסבוק)

שני החשודים, בני 16 ו-17, הואשמו בפריצה לכלי רכב ריק וגניבה חמורה. הצעיר יותר הואשם גם בהפר תנאי שחרור בערבות, ובן ה-17 הואשם בהתנגדות לא-אלימה למעצר. משרד השריף לא אישר שמדובר באותה יאכטה עצמה המופיעה בסדרה הפופולרית. עם זאת, קרי בורוס בארי, רעייתו של כוכב הסדרה מייקל בארי, התלוננה בפייסבוק כי "גלגלות דיג חשמליות בשווי 16 אלף דולר" נגנבו מסירתם בליל ה-15 במרץ.

YOU MIGHT ALSO LIKE