לוס אנג׳לס: חבילה חשודה הביאה לפינוי המוני של מתחם הקניות בסנצ׳ורי סיטי
בשעות הצהריים הוזעקו כוחות שיטור רבים אל הקניון במערב לוס אנג'לס לאחר שהתקבלו עשרות דיווחים על חמוש שמסתובב בתוך מרכז הקניות. חמוש לא נמצא בזירה, חבלני הוזעקו בשל חפץ חשוד

כוחות רבים של משטרת לוס אנג'לס הוזעקו בשעות הצהריים לעבר מרכז הקניות "ווסטפילד סנצ'ורי סיטי" במערב לוס אנג'לס, וזאת בעקבות דיווחים על אדם חמוש שמסתובב במקום. במהלך הסריקות אחר החשוד, שוטרים הבחינו בחפץ חשוד והזעיקו את החבלנים.

רגעי הפינוי, מוקדם יותר היום במערב לוס אנג'לס (צילום: סי. בי. אס. 2)

עוד קודם לכן, דיווחים החלו להגיע למשטרה על חמוש, דבר שהוביל לפינוי מרכז הקניות.

בשעה 1:22 בצהריים שעון מקומי, הודיעה משטרת לוס אנג'לס שהיא טרם איתרה חמוש כלשהו, ומבצעת סריקות נרחבות בתוך מתחם הקניות.

זירת האירוע, לפני זמן קצר (צילום: איי.בי.סי. 7)

בשעה 1:34 בצהריים צייצה משטרת לוס אנג'לס: "קיבלנו דיווחים על אדם חמוש באקדח באזור מרכז הקניון בסנצ'ורי סיטי. כפי שציינו קודם לכן, אין לנו כל ראיות המצביעות על ירי. נא לא להתקרב למרכז הקניון עד שנסיים לבצע את הסריקות שלנו".

בסביבות השעה 3:00 אחר הצהריים הודיעה משטרת לוס אנג'לס על חזרה לשגרה. "ניתן לצאת ממקומות המחבוא", היא צייצה, וכעבור דקות אחדות היא סיפקה הסבר רחב יותר לאירוע: "כאשר השוטרים הגיעו לזירת האירוע, הם הבחינו במאות אנשים בורחים ממרכז הקניות תוך כדי שהם אומרים שהם שמעו יריות. השוטרים חברו למאבטחי המקום, שטענו שלא שמעו רעשי ירי כלשהם. במהלך החיפוש, חפץ חשוד אותר בחנות של אמזון. ליתר ביטחון, חבלני המשטרה הוזעקו למקום".

כעבור כשעתיים, המשטרה הכריזה באופן רשמי על סיום האירוע לאחר שחמוש לא נמצא בזירה, והחבילה החשודה שנמצאה באמזון נבדקה ונמצאה תקינה.

YOU MIGHT ALSO LIKE