נופשים בחופשת האביב במיאמי ומסתבכים בצרות? הקולג' שלכם ישמע על כך
הנחיה חדשה של משטרת מיאמי ביץ' דורשת משוטרים לשאול כל אדם שנעצר השבוע אם הוא סטודנט והיכן הוא לומד כדי ליידע את הקולג' שלו. הסטודנטים לא אוהבים את זה: "זו הפרה של חירויות הפרט"

רשויות האכיפה במיאמי ביץ' תוכלנה להודיע לקולג'ים אם סטודנטים שלהם יעצרו במהלך חופשת האביב.

מסיבה אחת מתמשכת. חופשת האביב (צילום: Shutterstock)

מזכר חדש של משטרת מיאמי קובע שבעת מעצר, על השוטרים לשאול אם האדם שנעצר הוא סטודנט ואם כן, היכן הוא לומד. עוד נכתב, "יש לכתוב 'סטודנט' בסעיף העיסוק בטופס המעצר ושם הקולג' צריך להופיע תחת 'כתובת בית העסק'".

חדשות ערוץ 7 במיאמי דיווחו כי ההצדקה לתיעוד החדש היא שקולג'ים יוכלו לקבל עדכון אם סטודנטים שלהם נעצרו. מפקד משטרת מיאמי ביץ', דן אוטס, שלח מאות מכתבים לאוניברסיטאות ברחבי המדינה ובהם הסבר להחלטתו כבר בדצמבר. אוטס הסביר שמכתבי עדכון ישלחו לקולג'ים אם סטודנט שלהם ייעצר.

הסטודנטים הנופשים בימים אלה במיאמי ביץ' במסגרת חופשת האביב – שבוע שידוע כמסיבה אחת מתמשכת – לא קיבלו באהדה את ההחלטה. סטודנטית אחת אף אמרה שמדובר בהפרה של חירויות הפרט שלה: "אם אתה לא במוסד, אז מה שקורה בחיים האישיים שלך לא נוגע למוסד". אחרת אמרה: "הם מלשינים עלינו, במובן מסוים. לדווח לבית הספר שלנו יכול להיות הרסני לחיים האקדמיים שלנו כי הם יכולים לסלק אותנו מהלימודים".

YOU MIGHT ALSO LIKE