הלם בשכונה השקטה: כדור תועה פגע בצעיר שעמד מחוץ לביתו
בעיר אוקלי, פרבר מזרחי של סן פרנסיסקו, התקשו להבין כיצד האלימות הגיעה אל תוך שכונתם. גבר בן 22 נורה כשעמד בחנייה בביתו, ובמהרה התברר כי אחד השכנים ירה באקדח בטעות. הכדור עבר במספר חדרים ופגע בצעיר, שאושפז במצב קשה בבית החולים

גבר כבן 22 נפגע מכדור תועה במהלך שעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי בזמן שעמד בחנייה המקורה (גראז') בביתו. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, אך הרופאים הצליחו לייצב את מצבו ונכון ליום רביעי, לא נשקפת סכנה לחייו. שאלות רבות עולות בקרב תושבי השכונה השקטה בעיר אוקלי, הממוקמת כ-20 מייל מזרחית לסן פרנסיסקו.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

מיד לאחר פינוי הצעיר לעבר ביה"ח "ג'ון מוייר" בוולנט קריק הסמוכה, המשטרה החלה לסרוק את השכונה במטרה לאתר את מקור הירי. בתוך זמן קצר נעצר חשוד במעשה, אך פרטים רבים בנוגע לזהותו לא פורסמו.

ככל הנראה מדובר בחבר או קרוב משפחה של הקורבן, שכן מקור הירי הגיע מחדר אחורי בבית. על פי המשטרה, השחוד סחט את ההדק כי סבר שהאקדח לא היה טעון. "בתום חקירה ראשונית, אנחנו יכולים לומר שהחשוד כנראה הראה את האקדח לאדם כלשהו, אך הוא שכח לבדוק אם יש כדור בבית הבליעה. ככל הנראה, החשוד ניסה להדגים כיצד יורים בו מבלי לירות", הסביר אריק כריסטינסן, מפקד המשטרה המקומית.

כאשר ההדק נסחט, הכדור עבר דרך שלושה חדרים ופגע בקורבן בגראז'. "מזל שלא היו יותר נפגעים", סיכם כריסטינסן.

YOU MIGHT ALSO LIKE