תופעת ביונסה: עכשיו גם הספר החדש הזה בדרך אליכם
החודש יוצא לאור ספר על ביונסה שכתבה הסופרת, ורוניקה צ'יימברס. הספר כולל מגוון רחב של קולות שדנים בכוכבת, בהם אנשי אקדמיה, מבקרי תרבות וכוכבי מוסיקה וקולנוע

שמה של ביונסה כבר מזמן מגלם בתוכו הרבה יותר ממוסיקה בלבד. הוא שם נרדף ליופי, זוהר, כוח, יצירתיות, אהבה ואנרגיה. המופעים שלה מופלאים וכל אלבום שלה הוא מאורע בפני עצמו. היא עדיין לא בת 40, אך היא המציאה את עצמה מחדש יותר מחצי תריסר פעמים. היא פרובוקטיבית, מפתיעה ומעניינת.



החודש יוצא לאור הספר, “Queen Bey: A Celebration of the Power and Creativity of Beyoncé Knowles-Carter”, שכתבה הסופרת, ורוניקה צ'יימברס. הספר כולל מגוון רחב של קולות שמפרטים ודנים בתופעה שנקראת ביונסה: החל באנשי אקדמיה, דרך מבקרי תרבות קשוחים ובולטים וכלה בכוכבי מוסיקה אחרים.

הספר עוקב אחר הישגיה של האמנית, שמכרה מאז פצחה בקריירת סולו למעלה ממאה מיליון תקליטים. היא זכתה ב-22 פרסי גראמי ונושאת בתואר האישה בעלת מספר המועמדויות לגראמי הרב ביותר בהיסטוריה. בשנה שעברה, הופעתה בפסטיבל קאוצ'לה הפנטה את העולם ובניו יורק טיימס כתבו, כי "לא סביר שתהיה השנה או בשנה הקרובה הופעה משמעותית יותר, חזקה יותר ורדיקלית יותר של מוסיקאי אחר בארצות הברית".



ביונסה היא אשת עסקים, אמא, בת, אחות ואישה פמיניסטית שחורה. אין ספק, המלכה בי מרתקת את כולנו עד אין קץ.

הוצאה: St. Martin's Press

YOU MIGHT ALSO LIKE