5 רוכבי אופניים נדרסו למוות מתחילת השנה, תושבי ניו יורק דורשים פתרון
בשבוע שעבר הפכה תושבת ברוקלין לקורבן החמישי מתחילת השנה, ורבים באים בטענות אל ראש העיר דה-בלאסיו: "העירייה כל הזמן אומרת שהוא עושה דברים, אבל בפועל מדובר בשבריר ממה שדרוש", אמר אחד מבאי הטקס לזכרה של ההרוגה

בשבוע שעבר יצאה אורילה לורנס בת ה-25 לרכוב על אופניים בשכונה בה היא התגוררה, וויליאמסברג. זמן קצר לאחר מכן, משאית דהרה לאורך רחוב רודני ופגעה בה. מותה נקבע במקום והיא הפכה לקורבן החמישי שנדרס למוות בעת רכיבה, וזאת כחודשיים בתוך השנה החדשה.

"אופני הרפאים" שהוצבו לזכרה של אורילה לורנס

אמש (שני) נערכה טקס לזכרה של לורנס, וחבריה וקהילת רוכבי האופניים בעיר התאחדו ע"מ לקרוא לראש העיר, ביל דה-בלאסיו, לפעול ולמנוע את האסון הבא. "מה שקרה לאורילה יכול לקרות לכל אחד שגר בעיר הזו. רכיבה על אופניים בניו יורק אינה צריך להוות גזר דין מוות", אמר ארווין פיגרואה, בכיר במלכ"ר Transportion Alternatives אשר עמד מאחורי טקס הזיכרון.

למעשה, הטקס שנערך אמש היה האירוע השלישי שנערך לזכרה של לורנס. בשבוע שעבר, שעות בודדות לאחר מותה, חבריה הציבו "אופני-רפאים", אופניים הצבועים בלבן המסמלים את מותו של רוכב. במהלך סוף השבוע, חבריה יצאו לרכיבה לזכרה, מהארלם בצפון מנהטן ועד ויליאמסבורג בברוקלין.

באופן כללי, ישנה מגמת ירידה בתאונות דרכים הקטלניות, לרבות אופניים והולכי רגל. עם זאת, תושבים רבים טוענים שהעירייה אינה עושה מספיק בנושא. "העירייה כל הזמן אומרת שהוא עושה דברים, אבל בפועל מדובר בשבריר ממה שדרוש. תראו את רח' גרנד, זה פשוט אסון. שמו שם נתיב במיוחד לאופניים, אבל עם כל עבודות הבנייה מסביב זה הופך לג'ונגל", אמר אחד מבאי הטקס אמש, שעובד במנהטן בתור שליח על אופניים.

YOU MIGHT ALSO LIKE