"עבר לפלורידה כדי להגשים את החלום הטיסה": זוהה הטייס שנהרג לאחר שפגע בבניין מגורים
ביום שישי התנגש מטוס קל בבניין מגורים וצנח אל הקרקע, ובמהלך סוף השבוע התגלה כי הטייס שנהרג הוא דרק מורגן, צעיר שעבר לפלורידה לפני פחות מחודשיים. "טרגדיה גדולה מאוד, לנו החברים וכמובן למשפחה כולה", ספד חברו הטוב. חקירת ה-NTSB בעיצומה

בדרום פלורידה עמלו במשך רוב סוף השבוע בכדי לפנות את המטוס שהתרסק בבית מגורים בפורט לודרדייל ביום שישי האחרון, ואתמול הרשויות בעיר התירו לפרסם שהטייס שנהרג הוא דרק מורגן בן ה-28.

פינוי המטוס במהלך סוף השבוע, ודרק מורגן, הטייס שנהרג בהתרסקות (צילום: איי. בי. סי. 10)

מורגן נולד וגדל במדינת וושינגטון, ורק לפני שבועות הוא עבר לגור בפלורידה. משפחתו סיפרה שמטרת המעבר הייתה לצבור שעות טיסה, דבר שהיה מאפשר לו לקבל רישיון לטיסות מסחריות. "זו טרגדיה גדולה מאוד, לנו החברים וכמובן למשפחה כולה. הוא הגיע עד לצד השני של המדינה כדי להגשים את החלום שלו ולטוס", ספד לו פטריק פיליפס, חברו הטוב.

מטוס הפייפר PA-25 היה שייך לחברת Aerial Banners Inc, ומטרת הטיסה הקטלנית הייתה לטוס לאורך קו החוף מספר פעמים. מצלמת אבטחה תיעדה את הרגעים האחרונים של הטיסה, אולם הרשויות החליטו בשלב זה שלא לפרסם את התיעוד. שוטרים שכן צפו בתיעוד סיפרו ש"ניתן לראות בבירור את מטוס הפייפר כשהוא מתנגש בין הקומה ה-16 ל-17 בבניין הדירות, צונח אל הקרקע ונוחת על בריכת הבניין, שעדיין נמצאת בשלבי בנייה".

למרבה המזל, לא היו נפגעים נוספים, הן על הקרקע והן בתוך בניין הדירות. חוקרי המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) כבר הגיעו לזירת האירוע ומנסים להבין מה הוביל לאירוע הקטלני. החוקרים מקווים שהם יוכלו לפרוץ אל הטלפון הנייד של הטייס המנוח, וזאת בתקווה שמערכת ה-GPS תוכל להסביר בדיוק היכן טס בדקות לפני ההתרסקות.

YOU MIGHT ALSO LIKE