לא שווה את זה: כך תוצאות הדיאטה מתעכבות רק בגלל שאתם שותים קפה עם חלב וסוכר
אחד המרכיבים שרוב האנשים מסרבים לשנות מעכב את תוצאות הדיאטה, את הירידה במשקל ואת השיפור במצב הבריאות. קראו כיצד תוספות של חלב וסוכר למשקאות החמים מפריעות לכם להשיג את היתרונות הבריאותיים עליהם אתם מתאמצים כל כך

הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול בבריאות ובמשקל הם בדיוק אלה שנראים חסרי משמעות, אך יכולים להשפיע באופן משמעותי על המצב הבריאותי שלכם ועל ההצלחה שלכם בתכנית הדיאטה. אחד מהם הוא התוספות למשקאות החמים.



אם אתם נמנים על מי שאוהבים משקאות חמים, יתכן ותאלצו להתמודד עם בעיה בתכנית הדיאטה. מדובר על אחד המרכיבים שרוב האנשים שמעוניינים לרדת במשקל ולשמור על הבריאות שלהם, מסרבים לשנות. מדובר על תוספת החלב והסוכר למשקאות החמים. אך מדוע מעט חלב וסוכר מהווים בעיה?

אם חשבתם שהתוספות האלה לא יכולות לשנות הרבה מבחינת תצרוכת הקלוריות, כדאי שתחשבו שוב. שתייתי הקפה והתה צורכים בממוצע שבעה או שמונה משקאות חמים מדי יום. כוס קפה שחור לא ממותק או כוס תה ללא סוכר מכילה כשבע קלוריות. כך שהמשקאות עצמם אינם הבעיה ומסתכמים לכחמישים קלוריות ביום.

אך כשמוסיפים להם חלב וסוכר, התוכן הקלורי עולה לכשמונים קלוריות לכוס קפה. מצב כזה מסתכם ליותר מ-500 קלוריות ביום; כמות קלוריות ששווה לארוחה קטנה. כעת, אפשר להבין את הבעיה. כשמשקיעים כל כך הרבה זמן ואנרגיה באכילה בריאה וצמצום גודל המנות, אך שותים את כל הקלוריות שלא אוכלים, זה מקשה על הירידה במשקל ובהמשך לכך גם על שיפור המצב בריאותי.



כך תוצאות הדיאטה מתעכבות רק בגלל שתיה של חלב וסוכר במשקאות החמים. זה לא שווה את זה.

ההמלצה היא ללמוד ליהנות ממשקאות חמים ללא חלב וללא סוכר. מומלץ עוד, להשתמש בחלב נטול שומן או להפסיק לשתות משקאות חמים עם תוספות עד שמגיעים למשקל הרצוי.

YOU MIGHT ALSO LIKE