סערה נוספת הגיעה לצפון קליפורניה, עשרות טיסות בוטלו
בשלושת נמלי התעופה המרכזיים של מפרץ סן פרנסיסקו בוטלו כ-150 טיסות בשעות הבוקר, בעיקר ליעדים קרובים. הסערה תימשך עד הערב ויתכן כי טיסות נוספות יבוטלו, עיכובים רבים נרשמים בטיסות שלא בוטלו.. חברות התעופה מפצירות בנוסעים לבדוק את מצב הטיסה לפני ההגעה לנמה"ת

החורף הגשום של צפון קליפורניה נמשך היום לאחר שסערה נוספת הגיעה לאזור. שילוב של רוח חזקה וכמויות גדולות של גשם בכל אזור מפרץ סן פרנסיסקו הוביל לביטולים בשלושת נמלי התעופה המרכזיים של האזור: סן פרנסיסקו, אוקלנד וסן חוזה.

נמה"ת הבינלאומי של סן פרנסיסקו (צילום: Shutterstock)

עד השעה 8:30 בבוקר (שעון מקומי), 110 טיסות בוטלו בסן פרנסיסקו, 30 טיסות בוטלו באוקלנד וכ-15 טיסות נוספות בוטלו בסן חוזה. בשלושת נמלי התעופה נרשמים גם עיכובים ארוכים בטיסות שלא בוטלו, כאשר זמן העיכוב הממוצע עומד על כ-45 דקות. "הטיסות הקצרות הן שנפגעות מגל הביטולים והעיכובים", מסר דאג יאקל, דובר נמה"ת סן פרנסיסקו.

על פי שירות מזג האוויר הלאומי של ארה"ב (NWS), הסערה צפויה להישאר באזור עד היום בלילה, לכל הפחות. השילוב של רוח חזקה וגשם רציף צפוי לגרום לעיכובים וביטולים נוספים בשלושת נמלי התעופה באזור. חברות התעופה מבקשות מהנוסעים לבדוק את מצב טיסתם לפני ההגעה לנמל התעופה.

כזכור, לפני כשבועיים בוטלו קרוב לאלף טיסות באזור מפרץ סן פרנסיסקו מאתן סיבות, גשם כבד ורוח חזקה. כמעט כל הטיסות שלא בוטלו חוו עיכובים ארוכים כאשר הממוצע עמד על 70 דקות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE