9 שקיות הרואין ומזרק נמצאו אצל נהג שדרס למוות 3 בני אדם בתחנת דלק
הבוקר נחשפו פרטים נוספים על ג'ייסון ונדריי, הצעיר שמואשם בהריגה בעקבות התאונה הקטלנית בשבוע שעבר בצפון ניו ג'רזי. לפני כשנתיים וחצי הוא גרם לתאונה דומה בעת צריכת הרואין. ביהמ"ש קבע כי הוא יישאר במעצר עד תום ההליכים

כשבוע לאחר שג'ייסון ונדריי בן ה-29 צרך מנת יתר של אופיואידים בזמן נהיגה, התנגש בעוצמה בתחנת דלק והרג שלושה בני אדם, היום נודע כי במכוניתו נמצאו לא פחות מתשעה שקיות מלאות בסמים מסוג הרואין, כמו גם מזרק.

ונדריי על רקע צילומי מצלמת האבטחה בתחנת הדלק, שניות ספורות לפני התאונה הקטלנית (צילום: משרד השריף של מחוז פסייק)

הבוקר כפר ונדריי באשמה וביהמ"ש קבע כי הוא יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. ונדריי, תושב העייר גלנווד, מואשם בשלושה סעיפים של הריגה, אחזקה של סמים ואחזקה של ציוד לצריכת סמים בעקבות האירוע.

"המשטרה יוצאת מנקודת ההנחה שהוא הזריק הרואין בזמן נהיגה וזה מה שגרם לתאונה, ולדעתי לא צריך לעסוק בהשערות כאלה", אמר ג'ון לטורקה, עורך דינו של ונדריי. עוד סיפר עורך דינו כי ונדריי מתחרט על התאונה הקטלנית ושהוא נאבק בהתמכרויות שונות כבר למעלה מעשור. על פי מסמכי ביהמ"ש, ונדריי הוא מובטל וגר עם הוריו. "ג'ייסון מרגיש הכי רע שבן אדם יכול להרגיש", הוא אמר.

ההרוגים זוהו כלאבדיפ פטרה בן ה-23, שעבד בתחנת הדלק, ג'ון וורבק בן ה-50 ובנו לוק בן ה-17. ג'ון ולוק ישבו במכוניתם שחנתה בתחנה כאשר לפתע מכוניתו של ונדריי דהרה במהירות ופגעה בהם.

בנובמבר 2016 ונדריי עבר תאונת דרכים נוספת בזמן שצרך מנת יתר של הרואין. הבוקר הקריאה עוזרת התובע הכללי של מחוז פסייק, ג'וליה סרפס, מתוך דוח התאונה הקודמת: "נסעתי בנתיב השמאלי והזרקתי הרואין. פתאום הרגשתי שמשהו לא בסדר ואין לי מושג מה קרה לאחר מכן", אמר ונדריי בזמנו.

רישיונו של ונדריי נשלל ונגזר עליו תקופת מבחן, שהסתיימה עוד בטרם אירעה התאונה הקטלנית בשבוע שעבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE