בגלל סיגריה: דרס למוות אם הרה שגוננה על ילדיה
האב ביקש מג'ייסון מנדז בן ה-35 לא לעשן ליד ילדיו. המעשן הנלהב כה נעלב מן הבקשה עד שנכנס לרכבו ודרס את האם ובני משפחתה - הלוך וגם ברוורס

נהג זועם דרס שמונה אנשים - פעמיים - בחנות 7-11 במחוז רוקלנד שבניו יורק, והרג אישה הרה ופצע את בעלה ובתה בת השנתיים. המקרה הקטלני במיוחד של "זעם כביש" התפרץ לאחר שבעלה של הקורבן ביקש מג'ייסון מנדז בן ה-35 להפסיק לעשן בחזית החנות בעיירה הזעירה האברסטרו סמוך לשעה 2:00 אחר הצהריים אמש.

למה מי אתם שתגידו לו לא לעשן? זו כנראה לא הסיגריה. ג'ייסון מנדז, שדרס אם הרה, את בעלה וילדיהם (צילום: משרד השריף, מחוז רוקלנד)

במקום להיענות לבקשה - או סתם לסרב לה - החליט צרכן הניקוטין הזועם להיכנס לרכבו ולקצור את קורבנותיו חסרי הישע. לאחר הדריסה הראשונה, נאמר בהודעת המשטרה המקומית, העביר המעשן הזועם את רכבו להילוך אחורי ודרס את קורבנותיו שוב.

כששוטרים הוזעקו למקום, סירב מנדז להישמע להוראותיהם ובמקום זאת שלף סכין, דבר שדרש את הרגעתו באמצעות טייזר בטרם מעצרו. עדי ראייה סיפרו כי מליסה קסטיו דלואץ' מתה כגיבורה, תוך שהיא מתייצבת ללא חת בין רכבו של הדורס המוטרף לילדיה. מנדז הואשם ברצח, מספר סעיפי ניסיון רצח, איומים, החזקת נשק פלילית והתנגדות למעצר. לניו יורק דיילי ניוז נודע כי למנדז עבר של זעם כביש בטקסס.

YOU MIGHT ALSO LIKE