תועד במצלמות: שלף אקדח וירה לעבר שוטרת במהלך ביקורת שגרתית
אירוע קשה התרחש במהלך סוף השבוע בצפון קליפורניה, ובנס השוטרת נחלצה ללא פגע למרות שאקדח כוון לעברה ממרחק קצר ביותר. שריף המחוז: "מאוד גאים בה, היא עשתה עבודה נהדרת". במכונית של החשוד, שנפטר מפצעיו, נמצא רובה סער טעון

משרד השריף של מחוז נאפה (צפון קליפורניה) פרסם אמש (רביעי) את התיעוד שצולם באמצעות מצלמת גוף של שוטרת שנקלעה לאירוע ירי קטלני במהלך סוף השבוע הקודם.

רגעי האימה בצפון קליפורניה (צילום: משרד השריף של מחוז נאפה)

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:00 בלילה ביום ראשון האחרון, אז הבחינה השוטרת ריילי ג'רקי במכונית שחנתה "בצורה חשודה באמצע שום מקום בכביש כפרי במחוז". ג'רקי ניגשה אל המכונית בה יש חבייר הרננדז מוראלס בן ה-43.

"מדובר באירוע פתאומי ואכזרי", אמר ג'ון קראופורד, סגן השריף של המחוז במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה בערב יום רביעי. בתיעוד שפורסם ניתן לראות כי ג'רקי דורשת ממוראלס לפתוח את החלון, דבר שהוא עושה כעבור מספר שניות.

נראה היה שמוראלס משתף פעולה עם השוטרת, אולם כאשר ג'רקי עברה לצדו של הנהג הוא שלף אקדח וירה לעברה מטווח קרוב. למזלה של השוטרת, הוא החטיא וג'רקי גילתה תושייה רבה בכך שהודיעה ברשת הקשר על האירוע, תפסה מחסה ועברה לצד השני של המכונית, שם היא מצאה זווית טובה להשיב אש. היא רוקנה את המחסנית שלה ומוראלס נהרג במקום.

התיעוד המלא (צילום: משרד השריף של מחוז נאפה)

בחיפוש במכוניתו נמצא, מעבר לאקדח שבו ירה, רובה סער אוטומטי טעון. "אנחנו מאוד גאים בה, היא עשתה עבודה נהדרת. גם אבא שלה גאה בה", אמר ג'ון רוברטסון, שריף המחוז. רוברטסון הסביר כי ג'רקי התגייסה למשטרה רק לפני כחצי שנה, ואביה הוא סמל ותיק במשרד השריף. סבא של ג'רקי אף שירת כשוטר במחוז.

בדיעבד התברר כי למוראלס עבר פלילי עשיר, לרבות הרשעות בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, תקיפה פיזית של שוטר ועבירות שונות הקשורות לכלי נשק. כנהוג במקרי ירי קטלנים בהם מעורבים שוטרים, ג'רקי הוצאה לחופשה בתשלום עד שיתקבל האישור לפיו האירוע "נקי".

YOU MIGHT ALSO LIKE