תנקו את הצלחת בבקשה: לפחות זה מה שמבקשת גוו'ינת פאלטרו בספרה החדש
בזכות המתכונים המתמקדים במזון טעים ובחומרי גלם שמנקים את הגוף בהם משתפת פאלטרו, הפכו ספריה הקודמים לרבי מכר בקטגוריית ספרי הבישול

אוכל טעים יכול לרפא את הגוף וגוו'ינת פאלטרו רוצה להסביר לכם איך תוכלו ליהנות מאוכל כזה. בספר החדש שלה, Clean Plate: Eat, Reset, Heal, שיצא לאור לאחרונה, היא מציעה מתכונים בריאים, פשוטים וקלים להכנה. המתכונים לארוחות במהלך השבוע, לארוחות שאפשר לקחת לדרך ולארוחות משפחתיות, כשכולם מבוססים על מרכיבים שמנקים את הגוף מרעלים.



זה לא ספר המתכונים הראשון של פאלטרו בו היא משתפת בדרך שלה לזכות בכוחו הפשוט של מזון איכותי. בזכות המתכונים, שמתמקדים במזון טעים ובחומרי גלם שמנקים את הגוף, הפכו ספריה הקודמים של פאלטרו לרבי מכר בקטגוריית ספרי הבישול. כעת, היא חוזרת עם הספר השאפתני ביותר שלה עד כה, כשמדובר על אוסף של מאה מתכונים בתוספת תכנית המאפשרת ארוחות בהתאמה אישית, על פי טעם, מידת קושי ויתרונות בריאותיים.

אוהבי ספרי הבישול יוכלו להגיש אל השולחן שלהם הכל, החל בשייקים ובמרקים, דרך מנות עיקריות משובחות, וכלה בחטיפים ובמנות קינוח. כל אלה עם שיטות ההכנה הפשוטות של פאלטרו וטעמים מפתים.



מעבר למתכונים האטרקטיביים, הספר מציע מספר תכניות לארוחות שמאפשרות לנקות את הגוף מרעלים לצד תכניות שמאפשרות לקוראים להתאים לעצמם תכנית שתוביל אותם לתוצאות הרצויות להם. התכניות נבנו בליווי רופאים מומחים.




YOU MIGHT ALSO LIKE