הכירו את גיבורי העל האמתיים של העולם: בסרט שייקח אתכם להרפתקה חדשה
אתם וכל בני המשפחה שלכם מוזמנים לסרט Superpower Dogs, שייקח אתכם אל מסע במהלכו תפגשו כלבים מדהימים ותכירו את כוחות העל האמתיים שלהם

הסרט התיעודי, Superpower Dogs, מגיע לבתי הקולנוע ב-15 במרס, והוא צפוי לקחת אתכם למסע ברחבי העולם על מנת לפגוש כלבים מדהימים ולהכיר את כוחות-העל האמתיים שלהם.



החיות המדהימות האלה משתמשות בכישורים יוצאי דופן על מנת להגן על מינים שנמצאים בסכנת הכחדה, על מנת להציל חיים במקרים של מפולות ורעידות אדמה ועל מנת להפוך את העולם למקום טוב יותר.

הצטרפו להרפתקה המרשימה של  IMAX, על מנת להתוודע לכוחות העל לאומץ יוצא הדופן של כמה מהכלבים המדהימים ביותר בעולם, שמסייעים בהצלת חיים. בסרט מעורר ההשראה הזה, תוכלו לפגוש את החברים הטובים ביותר של האדם, שהם גם גיבורים אמתיים. צפו:



בסרט נחשף הקשר החזק והמיוחד שהכלבים חולקים עם השותפים האנושיים שלהם. כך, למשל, תוכלו לפגוש את הכלב האלו, שהצטרף לכוחות החילוץ המיומנים ביותר באמריקה; את הכלב הנרי, מומחה לחילוץ אנשים ממפולות שלגי בהרי הרוקי הקנדיים; את הכלב ריף, שמסייע למציל על חופי ניופאונלנד; את ריקושט, שנחשב לאגדה בתחום גלישת הגלים ומסייע לאנשים בעלי צרכים מיוחדים.



החשיפה לכוחות העל של הכלבים ולמדע המדהים שמאחורי הכוחות שלהם, משנה את היחס לחברים הטובים ביותר שלנו.



YOU MIGHT ALSO LIKE