מארוולס: כשדנ"א של אישה מתמזג עם חייזר וכדור הארץ נקלע לסכסוך אינטר-גלקטי
סופסוף, לאחר שש שנות עבודה, קפטן מארוול מגיעה אל בתי הקולנוע ומראה לכם כיצד ניתן להציל את כדור הארץ מסכסוך בין שני עולמות זרים

ב-8 במארס יגיע אל בתי הקולנוע הסרט Captain Marvel, ואתם תוכלו להכיר מקרוב את הגיבורה האמריקאית אותה מגלמת ברי לארסון. העלילה עוקבת אחר טייסת בחיל האוויר האמריקאי, קרול דנוורס, שהדנ"א שלה התמזג עם זה של חייזר במהלך תאונה. השינוי שנוצר בה מעניק לה כוחות על שכוללים כוח פיסי מרשים, יכולת לעוף ואנרגיה רבת עוצמה.



הסרט מתרחש בשנת 1995, כשדנוורס הופכת לקפטן מארוול בדיוק כשכדור הארץ נקלע לליבו של סכסוך אינטר-גלקטי בין שני עולמות זרים. לארסון מככבת לצדו של סמואל ל' ג'קסון, בן מנדלסון, דג'ימון האנסו, לי פייס, לאשאנה לינץ', ג'מה צ'אן, אנט בנינג, קלארק גרג וג'וד לאו. צפו בטריילר:



פיתוח הסרט, בבימוים של אנה בודן וראיין פלק, החל כבר בחודש מאי של שנת 2013 ועל תחילת העבודה עליו הכריזו בחודש אוקטובר 2014. מה שהופך אותו לסרט הראשון של מארוול אשר בראשו עומדת גיבורת על. הצילומים החלו בחודש ינואר 2018 בקליפורניה והסתיימו ביולי 2018 בלואיזיאנה. הדמויות שמגלמים השחקנים סמואל ל' ג'קסון וקלארק גרג, שכבר כיכבו בסרטים אחרים של מארוול, עברו תהליך דיגיטלי על מנת להם להיראות מבוגרים מכפי גילם. 

YOU MIGHT ALSO LIKE