דיווח: אמזון שוקלת לחזור בה מההחלטה להקים מטה בניו יורק
בעקבות הביקורת וחוסר התמיכה שקיבלה מתושבי ניו יורק, ענקית המסחר שוקלת לבטל את התוכנית להקים מטה בתפוח הגדול. על פי הוושינגטון פוסט, עיתון בבעלות מייסד אמזון, בכירי החברה כבר מחפשים אחר חלופות אפשריות

שלושה חודשים בלבד לאחר ההכרזה הדרמטית של אמזון בנוגע לכוונותיה לפתוח מטה חדש בניו יורק, הבוקר עולים דיווחים לפיהם ענקית המסחר שוקלת לבטל תוכנית זו.

משרדי אמזון (צילום: Getty Images)

כזכור, החברה בחברה להקים מטה בשכונת לונג איילנד סיטי, אך זכתה לביקורת ציבורית רבה מתושבי האזור, לרבות מחברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז. לעומת ניו יורק, החברה זכתה לחיבוק חם ממדינת וירג'יניה לאחר שהכריזה על כוונתה לפתוח מטה בצפון המדינה בסמוך לוושינגטון די. סי.

העיתון וושינגטון פוסט, שנמצא בבעלותו של מייסד אמזון, ג'ף בזוס, הוא זה שדיווח הבוקר על האפשרות שהחברה לא תגיע לתפוח הגדול. על פי העיתון, החברה כבר החלה לבחון אופציות חלופיות. 

אחת האפשרויות שעלתה לדיון בקרב בכירי החברה היא להגדיל את המטה המיועד בווירג'יניה ובכך חלק מהעובדים שתוכננו לעבוד בניו יורק יועברו למטה בווירג'יניה. בזמנו, החברה הבטיחה כי 25 אלף עובדים יועסקו בכל מטה, אך יתכנו שינויים במספר זה אם החברה אכן תוותר על ניו יורק.

YOU MIGHT ALSO LIKE