400 מיליון דולר לטובת שכר המורים: תוכנית החינוך של מושל פלורידה יוצאת לדרך
הבטחות רבות בנוגע למערך החינוך במדינה ניתנו במהלך הקמפיין שניהל רון דה-סנטיס, וחודש בלבד אל תוך הכהונה הוא מציג תוכנית שתגייס את "המורים הטובים ביותר לבתי הספר בפלורידה". הלוואות סטודנטים של מורים ישולמו ע"י הממשל בתנאי שיתחייבו לעבוד במדינה במשך מספר שנים

חודש לאחר שהושבע לתפקיד מושל מדינת פלורידה, רון דה-סנטיס הודיע אתמול כי יקצה מעל ל-400 מיליון דולר לטובת מערכת החינוך, ובפרט לטובת הגדלת שכר המורים.

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס (צילום: איי. בי. סי.)

"אני גאה להציג תוכנית שתגייס את המורים הטובים ביותר לבתי הספר בפלורידה והיא תתוקצב ב-422 מיליון דולר כדי להגדיל את הפיצוי הכספי למחנכים", צייץ המושל. עוד אמר דה-סנטיס כי במסגרת התוכנית יוענקו בונוסים למורים המלמדים בבתי הספר בהם נרשם שיפור של 1% בממוצע הציונים השנתי. "כל מורה יקבל 9,000 דולר על הישג שכזה", הוא הסביר.

במהלך הקמפיין לתפקיד המושל, דה-סנטיס חזר והדגיש את רצונו להשקיע במשרד החינוך, ונראה שהוא חפץ לבצע רפורמה במערכת כולה. משרד המושל יקצה 10 מיליון דולר לתוכנית גיוס למורים. במסגרת תוכנית זו, חובותיהם של מורים שהוציאו הלוואת סטודנטים ישולמו ע"י הממשל בתמורה להתחייבות לחמש שנות הוראה במדינה.

רק בשבוע שעבר אמר המושל כי בכוונתו להקצות קרוב ל-100 מיליון דולר לשיפור תשתיות החינוך ברחבי המדינה.

YOU MIGHT ALSO LIKE