חבר בכנופיית MS-13 שרצח אדם ברכבת התחתית - מהגר בלתי מתועד
היום חשפה ICE כי העצור בחשד לרצח, רמירו גוטיירז, נכנס לארה"ב מאל סלבדור בצורה לא חוקית. "אין לו מעמד רשמי של מהגר, הוא נכנס למדינה ללא ביקורת", אמר גורם בסוכנות המכס והגנת הגבולות

יממה לאחר מעצרו של רמירו גוטיירז בחשד שירה למוות בחבר כנופייה מתחרה במהלך סוף השבוע ברובע קווינס, היום חשפה סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (ICE) כי מדובר במהגר בלתי מתועד.

גוטיירז מובא בפני שופט, מוקדם יותר היום בניו יורק (צילום: רויטרס)

על פי מקורות ב-ICE, מדובר באדם "ששוהה במדינה בצורה לא חוקית". על פי דוח המעצר, "גוטיירז הוא אזרח אל סלבדור שאין לו מעמד רשמי של מהגר. הוא נכנס למדינה ללא ביקורת, אז אנחנו לא יודעים לומר מהיכן הגיע".

גוטיירז בן ה-26 הוא החשוד היחיד באירוע הירי הקטלני שבו נרצח עבל מוסו בן ה-20 בשעות הצהריים המוקדמות של יום ראשון. על פי החשד, מוסו היה חבר בכנופיית רח' 18. הוא נעצר ביום שני ואמש במהלך נאום "מצב האומה" הזכיר הנשיא טראמפ כי "רק אתמול נעצר חבר בכנופיית MS-13 בחשד לרצח ברכבת התחתית של ניו יורק". עם זאת, חשוב לציין שוב כי ICE לא יודעת לומר היכן בדיוק נכנס גוטיירז אל המדינה.

משטרת ניו יורק עדיין מחפשת אחר שני חשודים נוספים הקשורים לרצח. שניהם מתוארים כגברים בשנות השלושים לחייהם. הם נצפו ברציף שבו אירע הרצח והחוקרים סבורים שיש להם קשר לאירוע.

החשודים הנוספים שמשטרת ניו יורק מחפשת אחריהם (צילום: משטרת ניו יורק)

YOU MIGHT ALSO LIKE