חשד ל-DUI בדר' קליפורניה: 3 נהרגו ו-3 נפצעו בתאונת דרכים קשה
משטרת אושנסייד עצרה חשוד בן 19 שהתנגש במכונית ובה שישה נוסעים. ארבע נשים ישבו במושב האחורי והועפו מן המכונית, ביניהן נערה בת 13 שנפצעה באורח קשה. כוחות ההצלה נאלצו לנסור את דרכם לעבר הפצועים במושב הקדמי

המשטרה בעיר אושנסייד, הממוקמת בין סן דייגו למחוז אורנג', עצרה מוקדם יותר היום את מייסון פיש בן ה-19 בחשד שנהג בשכרות וגרם לתאונת הדרכים הקטלנית אתמול, תאונה בה שלוש נשים נהרגו ושלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה.

זירת התאונה, אתמול מצפון לסן דייגו (צילום: משטרת אושנסייד)

אתמול בסמוך לשעה 1:00 בצהריים התרחשה התאונה הקטלנית בשד' אושנסייד פינת שד' סאות' קוסט. על פי החשד, פיש היה שיכור כאשר חצה רמזור אדום באמצעות טנדר מסוג טויוטה טקומה והתנגש בצד שמאל של מכונית מסוג מאזדה, כך על פי סמל ריק דיויס ממשטרת אושנסייד.

"כתוצאה מעוצמת הפגיעה, המאזדה הסתובבה בצורה אלימה והמושב האחורי הושלך מן המכונית", אמר דיויס. ארבע נשים הועפו מן המכונית, לרבות נערה בת 13. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותן של שתיים מיושבי המכונית עוד בזירה ומותה של אישה נוספת נקבע בבית החולים. הנערה הצעירה מאושפזת במצב קשה. שני גברים ישבו במושב הקדמי של המאזדה, וכוחות ההצלה נאלצו לנסור חלקים מהמכונית כדי לחלצם ולהעביר אותם לבית החולים, שם הם מאושפזים במצב קשה אך יציב.

מכונית המאזדה שבה נסעו ההרוגים והפצועים (צילום: סן דייגו יוניון טריביון)

מייסון פיש לא נפגע בתאונה, והוא נעצר לאחר ששוחח עם המשטרה והתנהג בצורה חשודה. הוא הואשם בשישה סעיפים חמורים, לרבות שלושה סעיפים של הריגה באמצעות מכונית, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסעיף נוסף של אחזקת חומר אסור. ביום חמישי הוא יובא בפני שופט, שיחליט אם לאפשר לו להשתחרר בערבות.

YOU MIGHT ALSO LIKE