קליפורניה: הטייס שהתרסק לתוך שכונת מגורים החזיק במסמכים משטרתיים מזוייפים
החוקרים עדיין לא מבינים מדוע אנטוניו פסטיני, שנהרג בהתרסקות בסוף השבוע שעבר, החזיק במסמכים המזוייפים ותג של שוטר משיקגו. עוד 4 בני אדם נהרגו באירוע

טייס המטוס הקל שהתרסק אל תוך שכונת מגורים בדרום קליפורניה בשבוע שעבר נשא על גופו תעודות משטרה מזויפות. באירוע, שהתרחש ביום ראשון, נהרג הטייס ועוד ארבעה בני אדם שהיו בתוך בית שעלה באש.

הבית שנשרף בעקבות התרסקות המטוס (צילום: משרד השריף מחוז אורנג')

אנטוניו פסטיני, 75, זוהה בתחילה כשוטר לשעבר במשטרת שיקגו, בעקבות מסמכים משטרתיים שנמצאו בזירת התאונה. עם זאת, המשטרה הודיעה כי לא ידוע לה על שום שוטר כזה, והוא לא מופיע ברישומי המשטרה. בין המסמכים שנמצאו במקום התאונה היו מסמכי פרישה מהמשטרה, מזוייפים כמובן, ותג משטרתי זהה לתג משטרתי שדווח כאבוד בשנת 1978. כך הודיע דובר משטרת שיקגו, אנתוני גוגיאלמי.

פסטיני נהרג זמן קצר לאחר שמטוס ססנה דו-מנועי מסוג 414A התרסק כמה דקות לאחר שהמריא משדה תעופה מקומי סמוך. המטוס נשבר ונפל אל הקרקע בחתיכות. ההתרסקות גרמה לשריפה באחד הבתים באזור, בו נהרגו ארבעה בני אדם.

זהותם של ההרוגים לא פורסמה. דוברת של משרד השריף של מחוז אורנג', קארי בראון, אישרה כי המסמכים שנמצאו במקום התאונה - אינם אמיתיים.

פסטיני ובתו אקלי (צילום: באדיבות המשפחה דרך AP)

בתו של פסטיני, ג'וליה אקלי, אמרה כי שמו הקודם של אביה היה ג'ורדן איזקסון, אך לא סיפרה מדוע הוא שינה את שמו. לדבריה, הוא היה בעלים של מסעדה שטס פעמים רבות לנבדה כדי לבקר את בני משפחתו שחיים בקליפורניה. "אני מעדיפה שלא להגיב, ולתת לחוקרים לעשות את העבודה שלהם", אמרה אקלי לכלי התקשורת, "אבי בדיוק מי שהוא אומר שהוא".

חוקרים של רשות הבטיחות בתעבורה אספו חלקים מהמטוס ומידע בנוגע לפסטיני, שתואר כטייס מסחרי. מידע ראשוני מגלה כי המטוס המריא בסביבות השעה 1:35 בצהריים, וטיפס לגובה של 7,800 רגל לפני שהתרסק. סיבת התאונה עדיין לא ברורה.

YOU MIGHT ALSO LIKE