צעיר נהרג כתוצאה מפיצוץ סיגריה אלקטרונית
וויל בראון מטקסס ישב בתוך מכונית כאשר ניסה להפעיל את הסיגריה האלקטרונית, אולם מסיבה שאינה ברורה היא התפוצצה וחלקיה הקטנים נתקעו בגרונו וקרעו עורק ראשי. כעבור יומיים הוא נפטר מפצעיו בבית החולים. קרובת משפחה: "חיים שלמים היו לפניו"

וויליאם בראון בן ה-24, תושב העיר פורט וורת' שבטקסס, מת כתוצאה משבץ מוחי לאחר שהחזיק בסיגריה אלקטרונית שהתפוצצה וקרעה את עורק התרדמה.

וויליאם בראון, נהרג שבועות ספורים לפני יום הולדת 25 (צילום: מש' בראון / Shutterstock)

על פי חוקר מקרי המוות של מחוז טארנט, בראון נפטר בבית חולים בעירו ב-29 בינואר, שבועות בודדים לפני שאמור היה לחגוג יום הולדת 25. יומיים לפני מותו, בראון הגיע לחנות שמוכרת מוצרי טבק וסיגריות אלקטרוניות וביקש את עזרתו של מנהל המקום כהפעלת הסיגריה שרכש בחנות אחרת. בהמשך סיפר מנהל הסניף, שהזמין אמבולנס מיד לאחר האירוע וסייע בפינוי של בראון, כי החנות כלל לא מחזיקה את סוג הסיגריות האלקטרוניות שבראון ביקש לבחון.

הוא שב למכונית וניסה שוב להפעיל את הסיגריה האלקטרונית כאשר לפתע היא התפוצצה. כתוצאה מעוצמת הפיצוץ, חלקים מהסיגריה הועפו לכל עבר. בראון פונה לבית החולים במצב אנוש, ומשפחתו סיפרה כי הרופאים החליטו להרדים אותו כדי להוריד בנפיחות שנוצרה בעקבות פגיעת חלקים מהסיגריה באזורים שונים בצווארו. "חלק מהסיגריה נתקעה בתוך הגרון, חלקים אחרים קרעו עורק שלו. היה אמור להיות לו עתיד מדהים, חיים שלמים היו לפניו", אמרה בבכי הסבתא של בראון, שקיבלה את מכוניתה בחזרה כשהיא מכוסה מפנים בדם נכדה.

סיגריות אלקטרוניות הפכו לשכיחות ביותר בארה"ב, ואחד מכל עשרה אמריקאים טען שעישן מסיגריה כזו בשנה האחרונה. בין השנים 2009 ל-2016 נרשמו 195 שריפות ופיצוצים שבהם סיגריות אלקטרוניות היו מעורבות. בחודש מאי האחרון נהרג תושב פלורידה לאחר שחלק מסיגריה אלקטרונית חדרה לראשו בעקבות פיצוץ.

YOU MIGHT ALSO LIKE