נתפסו על חם: ניסו להבריח סמים לקרוז ונעצרו רגע לפני העלייה לאונייה
אחד החשודים הועסק ע"י הממשל בתפקיד רגיש ועל כן תכתובות הדוא"ל שלו עברו פיקוח מקרוב. סוכני DHS נדהמו לקרוא על תוכניתו למכור סמים לאלפי המבלים על גבי אוניית תענוגות. הוא ושותפו נעצרו וכתב אישום חמור הוגש נגדם

שני תושבי וושינגטון די. סי. נעצרו שלשום (ראשון) במיאמי לאחר שנתפסו על חם בעת שניסו להבריח סמים אל תוך אוניית תענוגות, וזאת במטרה למכור את הסמים במהלך חופשת הקרוז.

קוהלר (ימין) ומלננדז (שמאל) הם העצורים הפרשה (צילום: Shutterstock / משטרת מיאמי)

שני העצורים הם פיטר מלנדז בן ה-35 ורוברט קוהלר בן ה-27, והם נעצרו לאחר שסוכני המשרד לביטחון מולדת (DHS) יירטו כתובות דוא"ל בין השניים. על פי הדיווחים, מלנדז הועסק ע"י הממשל הפדרלי כקבלן, דבר שהעניק לו גישה למקומות מסווגים ועל כן כל התכתובות שלו עברו פיקוח.

בתכתובות של השניים הם "שוחחו על אסטרטגיית מכירות", והם נעצרו במהלך הבדיוק הביטחוני האחרון, רגעים ספורים לפני העלייה לאונייה. במזוודות שלהם נמצאו סמים שונים, לרבות אקסטזי, ויאגרה, אדרול, GHB (הידוע בתור "סם אונס") וקטמין (סם הרדמה סינטטי). על פי המשטרה בדרום פלורידה, השניים כבר הואשמו באופן רשמי בניסיון לסחור בסמים ומלנדז מואשם בקשירת קשר לביצוע פשע.

שם האונייה שעליה ניסו לעלות השניים לא נחשף, כמו גם שם החברה שמפעילה את האונייה. בדוח המעצר של השניים נרשמה כתובת זהה ולא ברור מה בדיוק הקשר בין מלנדז לקוהלר. אירוע זה מצטרף לשורה ארוכה של אירועים משונים שפקדו את תעשיית הקרוזים בחודשים האחרונים, לרבות המקרה בו בני זוג מצאו איש צוות מקיים יחסי מין בתוך חדרם.

YOU MIGHT ALSO LIKE