עובד ששם קץ לחייו השבית את נמל התעופה באורלנדו
גבר בשנות ה-40 לחייו קפץ אל מותו ממרפסת המלון הצמוד לנמל התעופה וגרם לשיבושים כבדים. לא ברור מה היה המניע למעשה. עובדי הרשות לבטיחות בתעופה היו מאה שסבלו במיוחד במהלך השבתת הממשל הארוכה שהסתיימה בשבוע שעבר

נמל התעופה הבין-לאומי באורלנדו, פלורידה הושבת הבוקר (שבת) לאחר שעובד רשות הבטיחות בתעופה (TSA) שם קץ לחייו במקום. ההשבתה גרמה לעיכובים בהמראות ובנחיתות ולעומס רב בעמדות הבידוק הבטחוני והצ'ק אין.

שיבושים כבדים ועיכובי טיסות. התור לבידוק בנמל התעופה באורלנדו (צילום: ג'יימס שו, דרך Local10.com)

סמוך לשעה 9:30 בבוקר (שעון מזרח) העובד, בשנות ה-40 לחייו, נפל אל מותו ממסדרון מלון "היאט ריג'נסי" הצמוד לנמל התעופה, הישר אל אחד האולמות המרכזיים של השדה. הוא נמצא במצב אנוש ומאוחר יותר הוכרז מותו בבית החולים. אדורארדו ברנל, דובר משטרת אורלנדו, סיפר כי העובד קפץ לעבר האולם בו מתחיל הבידוק הבטחוני. המשטרה מיהרה להכרי על האירוע כהתאבדות וכאירוע מבודד והדגישה כי דיווחים על תקריות בטחון אחרות אינם נכונים.

ג'ים גרגורי, דובר מטעם ה-TSA, מסר בתגובה תחנה מקומית בפלורידה כי העובד בדיוק סיים את משמרתו כשהוא קפץ. עד ראיה סיפר לחדשות WPLG  כי ראה את העובד מטפס מעבר למעקה המסדרון לפני שנפל אל מותו. ג'יימס שו, אורח במלון, סיפר: "חשבתי שזה מוזר ואחר כך חשבתי שאולי הוא בוחן את אזור הבטחון, מאחר שהוא עובד TSA. הלוואי והייתי אומר לו משהו".

אירוע מבודד ולא תקרית בטחונית (צילום: AP)

מקורות המקורבים לחקירת האירוע מסרו לחדשות ABC כי תיקו האישי של העובד, כמו גם עמודיו ברשתות החברתיות, נבחנים עתה כדי לנסות ולקבוע מניע למעשה. עובדי ה-TSA סבלו במיוחד במהלך השבתת הממשל הפדרלי שהסתיימה רק לפני מספר ימים, מאחר שרובם נדרשו להמשיך לעבוד מבלי לקבל תשלום ובלי האפשרות לנסות ולעבוד במקומות אחרים במהלך ההשבתה. עקב כך, עובדים רבים החלו להיעדר מעבודתם בשל "מחלה", בשיעור גבוה פי שניים משיעור ימי המחלה שנקלחו על ידי עובדי TSA בינואר אשתקד.

YOU MIGHT ALSO LIKE