"אני מתפטר": נהג משאית מברוקלין זכה ב-298 מיליון דולר בהגרלת הפאוורבול
"לא אלך לעבוד", אמר דיויד ג'ונסון בן ה-56, הזוכה המאושר בהגרלה ומולטי מיליונר טרי. עוד סיפר שבכלל לא התכוון להשתתף בהגרלה, אך שוכנע ע"י חבריו לעבודה ועל כן הוא ניגש לתחנת הדלק שמול משרדו. את הבשורה המשמחת גילה ימים שלמים לאחר ההגרלה

חודש לאחר הגרלת הפאוורבול וההודעה לפיה הכרטיס הזוכה נרכש בחנות נוחות בברוקלין, השבוע נחשף כי דיויד ג'ונסון בן ה-56 הוא האיש שזכה בפרס הראשון, 298.3 מיליון דולר.

דיויד ג'ונסון, השבוע בניו יורק (צילום: איי. בי. סי.)

"אני לא הולך לעבוד, אני מיד מתפטר", סיפר ג'ונסון בן ה-56, שזכה בהגרלת הפאוורבולה שנייה בגודלה בהיסטוריה של ניו יורק. בהודעה שנמסרה מטעם New York Lottery נאמר כי ג'ונסון רכש את הכרטיס הזוכה למחרת חג המולד, ב-26 בדצמבר. הוא ניחש נכון את חמש הספרות, 5-25-38-52-67, כמו גם את הפאוורבול, 24.

ג'ונסון בחר לקבל את סכום הזכייה בתשלום אחד ועל כן ירוויח 114 מיליון דולר לאחר כל הניכויים הנדרשים לפי חוק. "אני אפילו לא מסוגל לאכול. אני מתחיל ואז פשוט לא יכול לסיים כי אני מתמלא מאושר", סיפר המולטי-מיליונר החדש, שחי כיום בברוקלין לאחר שהיגר מג'מייקה כשהיה בן 16.

דיויד ג'ונסון, השבוע בניו יורק (צילום: איי. בי. סי.)

מדובר בתושב ניו יורק השלישי ברציפות שזכה בהגרלת הפאוורבול הארצית. ג'ונסון עובד ממול לתחנת דלק בה נרכש הכרטיס. הוא כלל לא התכוון להשתתף בהגרלה אך השתכנע לעשות זאת ע"י חבר למשרד. לאחר ההגרלה הוא לא בדק את הכרטיס ונזכר לעשות את זה רק כעבור כמה ימים. "הייתי שוב בתחנת דלק ונזכרתי שיש לי את הכרטיס אז ביקשתי שיבדקו אם זכיתי במשהו", השיב ג'ונסון כשנשאל על הרגע בו הבין שזכה בהגרלת הענק.

במקביל לכך, בדרום קרוליינה ממשיכים להמתין בסבלנות ליום שבו יגיע אדם למשרדי חברת הלוטו עם הכרטיס שזכה בהגרלת ה"מגה מיליונס", הגרלה ששווה לפרס כספי בלתי נתפס של 1.5 מיליארד דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE