נמל התעופה לה-גווארדיה נסגר זמנית לנחיתות
מינהל התעופה הפדרלי הודיע על סגירה זמנית של אחד משדות התעופה העמוסים במדינה עקב מחסור בכוח אדם בעקבות השבתת הממשל. עיכובים משמעותיים נרשמים גם בהמראות מהשדה

מינהל התעופה הפדרלי (FAA) עצר את הטיסות הנכנסות לנמל התעופה לה-גווארדיה בניו יורק בעקבות מחסור בכח אדם. בנוסף, נרשמו עיכובים משמעותיים בכמה שדות תעופה נוספים גדולים בחוף המזרחי, בהם ניוארק בניו בג'רזי, רייגן בוושינגטון הבירה ונמל התעופה הבין-לאומי של פילדלפיה. על פי אתר ה-FAA, הטיסות יתעכבו ב-45 דקות או יותר, וגם בהמראות ירשמו עיכובים משמעותיים.

מחסור בעובדי פיקוח. נמל העופה לה גווארדיה (צילום: nj.com)

ההוראה על עצירת הנחיתות ניתנה הבוקר (שישי) מעט לפני השעה עשר בבוקר (שעון מזרח), בעקבות מחסור בעובדי בקרת תעוה שנובע מהשבתת הממשל הפדרלי שנכנסת היום ליומה ה-35. בחודש האחרון צמצמו עובדי שדות התעופה את נוכחותם מאחר שלא קיבלו משכורת אפילו שנדרשו לעבוד. רבים מעובדי הבטחון, שנדרשו לעבוד ללא שכר, הודיעו שהם חולים והפסיקו להגיע. נתונים שונים מראים כי שיעור ההיעדרויות "מפאת מחלה" היה גבוה פי שניים מבתקופה המקבילה אשתקד.

עצירת הנחיתות בנמל התעופה לה-גווארדיה, אחד משדות התעופה העמוסים במדינה, תוסיף לחץ על הנשיא דונלד טראמפ לסיים את ההשבתה גם בהיעדר מימון לחומה שהוא מציב כתנאי לכך. אתמול דחה הסנאט שתי הצעות חוק שתאפשרנה את הפתיחה המחודשת של הממשל ועל פי דיווחים הלחץ בשורות המפלגה הרפובליקנית לסיים את ההשבתה גובר.

YOU MIGHT ALSO LIKE