תיעוד הדרמטי: כנופיית חמושים שדדה חנות תכשיטים בלוס אנג'לס
המשטרה סבורה כי מדובר באותה כנופייה שמטילה אימה על בתי עסק רבים באזור. בתיעוד ניתן לראות את שיטת הפעולה בה שלושה שודדים לוקחים את כל הבא ליד בזמן ששניים נוספים מחזיקים בדלתות בית העסק כדי למנוע את נעילתן

חנות תכשיטים בדרום-מזרח לוס אנג'לס נפלה קורבן השבוע לכנופיית שודדים שהצליחה לגנות עשרות תכשיטי יוקרה.

תיעוד השוד כפי שנקלט בעדשת מצלמת האבטחה (צילום: Shan Jewelers)

תחילת האירוע בסביבות השעה 1:15 אחה"צ ביום שלישי האחרון בעיר ארטיסיה (Artesia), הממוקמת בסמוך לעיר לונג ביץ'. מדובר בחנות תכשיטים בשם Shan Jewelers, חנות הפועלת באזור כבר 20 שנים. על פי החשד, מדובר באותה כנופייה שמטילה אימה על חנויות רבות באזור, ביניהן סניף של Jared’s בעיר סריטוס כמה ימים קודם לכן.

בסרטון שתיעד את האירוע ניתן לראות את שתי עובדות המקום כשהן מסייעות לשתי לקוחות שנמצאות בתוך החנות. בתוך שניות ספורות מבחינה אחת העובדות במספר גברים שעומדים מחוץ לסניף. היא כנראה הבינה במה מדובר, שכן ניתן לראות אותה מושיטה יד אל עבר כפתור המצוקה שהותקן.

בשלב זה נכנס גבר אחד אל החנות ומתכופף בסמוך לדלת הפנימית, כביכול על מנת לקשור את השרוכים שלו. יתר השודדים עדיין לא נכנסו, אך הגבר ממתין בסבלנות ופותח את הדלת. לפתע נוהרים פנימה שלושה מחברי הכנופייה כשהם מחזיקים פטישים בידיהם. לפחות שניים מחברי הכנופייה היו חמושים בעת השוד, ככל הנראה מדובר בשני השודדים שמחזיקים את דלתות בית העסק.

ניתן לראות את שתי הלקוחות המבוהלות שמנסות לשמור על מרחק מהשודדים, ובשלב מסוים הן יוצאות בריצה מהמקום. אחת העובדות שהופיעה בתחילת הסרטון מופיעה שוב כשהיא מנסה להתחבא מאחורי הדלפק, אך אחד השודדים הבחין בה.

בתוך כמה שניות הצליחו השלושה לגנוב עשרות פריטים, אך טרם נמסר מהו השווי המעורך של כל מה שנגנב. עדי ראייה סיפרו כי חברי הכנופייה עשו שימוש בשתי מכוניות שונות: האחת שברולט שמספר לוחות הזיהוי הוא 6VRR358, והשנייה קיה סול אדומה עם לוחית רישוי של סוכנות רכב.

YOU MIGHT ALSO LIKE