משפחה יהודית: נזרקנו מטיסת אמריקן איירליינס בטענה שאנחנו מסריחים
יוסי וג'ני אדלר היו בדרכם חזרה למישיגן מחופשה בפלורידה עם תינוקת בת 19 חודש. זמן קצר לאחר העלייה למטוס במיאמי הם הורדו. המטוס המריא בלעדיהם - עם המטען שלהם

לא תמיד כיף לחזור הביתה מחופשה, אבל יש מצב שאמריקן איירליינס העמידו רף חדש ומקומם במיוחד בהריסת חוויית הלקוח - ויש שיאמרו שגם ניחוח אנטישמי לא חסר בפרשה התמוהה, במסגרתה משפחה יהודית ממישיגן הורדה מהטיסה בטענה שבני הזוג מפיצים ריח גוף בלתי נסבל.

ונגיד שהילדה עשתה בחיתול. מי ישמע, אירוע חסר תקדים בתולדות התעופה. יוסי וג'ני אדלר עם בתם, עולים למטוס בניסיון שני (צילום: ABC10 מיאמי)

יוסי וג'ני אדלר היו בדרכם חזרה מחופשה במיאמי לביתם באזור דטרויט יחד עם בתם התינוקת, בת 19 חודש. הם עלו אמש (רביעי) לטיסתם בחברת אמריקן איירליינס בנמל התעופה הבינלאומי במיאמי, אולם תוך זמן קצו לוו אל מחוץ לכלי הטיס.

"פתאום, ברגע שהורידו אותנו, הם סגרו את השער ואמרו "מצטערים אדונים, אנשים התלוננו שיש לך ריח גוף ואנחנו לא ניתן לכם לעלות חזרה", אמר יוסי אדלר לחדשות 10 המקומי במיאמי. "אין לנו שום ריח גוף. אין איתנו שום בעיה", המשיך.

אמריקן איירליינס אישרה כי הסיבה שניתנה להורדתם של בני משפחת אדלר מן המטוס היתה ריחם. "בני משפחת אדלר התבקשו לעזוב את המטוס אמש לאחר שמספר נוסעים, וכן אנשי צוות שלנו, התלוננו על ריח הגוף שלהם", נאמר בהודעת החברה. "המשפחה קיבלה חדר מלון וארוחות, והועלתה על מטוס לדטרויט היום".

לא קונה את ההסברים של חברת התעופה. יוסי אדלר, בתו בזרועותיו, רעייתו לצדו (צילום: ABC10 מיאמי)

נוסף על התקרית הלא נעימה, נאלצו בני הזוג להתמודד עם יממה של חרדה כשהסתבר שלמטען שלהם דווקא לא היה ריח שיפריע למישהו, והוא כן המריא כמתוכנן לדטרויט. יוסי אדלר לא קונה את ההסברים של אמריקן ודורש לדעת מדוע הושפלו בצורה כזו.

"הסתובבתי בשדה התעופה ועצרתי אנשים. אמרתי להם, זה מביך, אבל אני מסריחה? כי הרגע הורידו אותי מטיסה בטענה שאני מסריחה" מספרת ג'ני אדלר. הבוקר (חמישי) הועלו בני הזוג ובתם על טיסה לדטרויט, שם אוחדו עם מטענם האובד ושבו הביתה. ועוגמת הנפש? אם יהיו התפתחויות בזירה זו, אנחנו נדווח.

YOU MIGHT ALSO LIKE