חמישה בני אדם לפחות נהרגו באירוע בני ערובה בסניף בנק בפלורידה, היורה הסגיר את עצמו
אדם שנכנס עם נשק לסניף Sun Trust בסברינג החל לירות מסיבה לא ידועה ובמקום יש נפגעים, לא ידוע אם הם לקוחות או עובדי הבנק. אחרי משא ומתן עם צוותי SWAT היורה, צעיר מקומי, הסגיר את עצמו

חמישה בני אדם לפחות נהרגו מהירי בסניף בנק Sun Trust בסברינג, פלורידה, כך מסר מפקד משטרת סברינג קארל הוגלאנד. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום בשעות הצהרים והכביש US-27 הסמוך למקום נסגר לשני הכיוונים. היורה נעצר לאחר שהסגיר את עצמו והוא זוהה כזפן חאבר, בן 21, תושב העיר. לא ברור מה היה המניע לירי.

כוחות המשטרה מחוץ לבנק (צילום: WFLA)

האירוע החל זמן קצר לאחר השעה 12 בצהרים (שעון מזרח) ביום רביעי, כשאדם חמוש נכנס לסניף הבנק והחל לירות ולהחזיק בנוכחים כבני ערובה. בשעה 12:36 היורה התקשר למשטרה ודיווח בעצמו כי ירה בתוך הבנק אך לא מסר בכמה אנשים או באיזה נשק השתמש. שוטרי משטרת סברינג ומשרד השריף של מחוז היילנד הוזעקו למקום. מפקד משטרת מחוז היילנד, דון אלוול, אישר כי יש נפגעים במקום אך לא ציין אם הם לקוחות או עובדי הבנק. ההרוגים טרם זוהו וטרם נמסרו הודעות למשפחותיהם.

מהמשטרה נמסר כי כביש US-27 נסגר לשני הכיוונים בין דרך Golfview ו-Lakeview בשל פעילות כוחות הבטחון במקום. לאחר שהניסיונות הראשוניים לנהל משא ומתן עם היורה כשלו, הוזעקו לזירה כוחות יחידה מיוחדת (SWAT) שנכנסו לבנק והמשיכו לנהל משא ומתן עם היורה, שהסגיר עצמו לבסוף לחזקתם. נכון לשעה 3:30 שעון מזרח האירוע הסתיים ולא נשקפת יותר סכנה לתושבים.

כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום וכביש 27 נחסם לתנועה (צילום: WFLA)

דוברת בנק Sun Trust סו מאלינו מסרה כי "אנחנו עובדים באופן צמוד עם הגורמים הרשמיים ומסים לדאוג לכל מי שהושפע מהאירוע. נספק מידע נוסף כשנוכל". חברים ובני משפחה של אנשים שכנראה היו במקום התאספו במוטל הסמוך, Inn on the Lakes, עד לקבלת פרטים נוספים באירוע. מנהל הקבלה במלון לא מסר כמה אנשים יש במקום.

הסגיר עצמו למשטרה ונעצר. החשוד בביצוע הירי זפן חאבר (צילום מתוך פייסבוק)

סברינג היא עיירה בת מעט יותר מעשרת אלפים תושבים שממוקמת במרכז פלורידה, על גדת אגם ג'קסון, כ-90 מייל מזרחית לטמפה.

YOU MIGHT ALSO LIKE