רדי-סט-גו: ג'סטין ביבר מוכן להקים משפחה ומתרגש לקראת העתיד שלו עם אשתו, היילי בולדווין
ביבר אוהב את החיים החדשים שלו עם בולדווין ואוהב ילדים מאז ומתמיד. כעת, הוא לא יכול לחכות לרגע בו יהפוך לאבא ולמרות שהם עדיין לא בהיריון, לא היה אכפת לו אם זה היה קורה מוקדם מאשר מאוחר

ג'סטין ביבר (24) מתרגש מאוד מעצם הרעיון שהוא יהפוך לאבא. הזמר מתחיל לחשוב על המשפחה שהוא עתיד להקים עם אשתו הטריה, היילי בולדווין (22). למרות שהם עדיין לא בהיריון, לא היה אכפת לביבר שזה יקרה מוקדם מאשר מאוחר. כך עולה מדבריו של מקור המקורב לביבר.



עוד אמר המקור, כי "ג'סטין והיילי מדברים על ילדים כל הזמן. הם נהנים מכל הדברים שזוגות נשואים עושים יחד ולא מנסים למנוע היריון באופן פעיל, עד כדי כך, שהחדשות הגדולות על תינוק שבדרך יכולות להגיע בכל יום".

בני הזוג, שעל פי הדיווחים מתכננים לערוך חתונה רשמית בחודש פברואר מדברים על תפקידם כאמא וכאבא. "ג'סטין אוהב ילדים קטנים ויש לו אהבה גדולה לתינוקות, בעוד שהיילי הרבה יותר פתוחה לכל מה שהיקום יביא להם כמשפחה צעירה. חשוב להם לערוך מסיבת חתונה ולומר את הנדרים שלהם לפני שהם מביאים ילדים. הם מתכננים את זה עכשיו, אז העניינים מתנהלים די מהר בשלב זה".



לאחר שביבר ובולדווין התחתנו בבית המשפט בניו יורק, בספטמבר 2018, הם לא מיהרו להפוך להורים. אז מה שינה את עמדתם בחודשים שחלפו מאז? לדברי המקור, "עכשיו, כשג'סטין עומד לחגוג יום הולדת הוא מרגיש שהוא מתבגר ומוכן להרים משפחה עם היילי. הוא תמיד רצה להיות אבא צעיר. כעת, כשהוא צפוי להגיע לגיל 25, נשוי לאישה שהוא אוהב, הוא מרגיש שהעיתוי נכון להקים משפחה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE