נזק כבד בעקבות קריסת עץ על מסעדה בוודלנד הילס
שנים ארוכות מנסה הנהלת מסעדת "Rib Ranch BBQ" לגרום לעיריית לוס אנג'לס לגזום את עץ הענק, עד שאתמול הוא קרס וגרם נזק כבד למבנה ולמספר מכוניות שחנו מחוצה לו.בעלי המסעדה: "היה אפשר למנוע את האירוע"

עץ גדול קרס על מסעדה בשכונת וודלנד הילס שבלוס אנג'לס בזמן שסועדים ועובדים נכחו בה, ונזק כבד מאוד הוסב לבית העסק ולמספר מכוניות שחנו מחוצה לו.

זירת האירוע, אתמול בוודלנד הילס (צילום: איי. בי. סי. 7)

האירוע התרחש בסביבות השעה 4:30 אחר הצהריים ביום ראשון במסעדת "Rib Ranch Barbeque", הממוקמת בשד' טופנגה מדרום לשד' ונטורה. "בדיוק סיימתי לקחת הזמנה משולחן, הסתובבתי לכיוון המטבח ואז נשמע רעש נוראי. זה היה הדבר המפחיד ביותר ששמעתי בחיים", סיפרה גיגי סמפטר, מלצרית שעובדת במסעדה הפופולארית.

כאמור, נזק כבד נגרם לשתי מכוניות שחנו ברחוב הסמוך למסעדה, כמו גם למחסן המחובר למטבח. בעלי המסעדה, מייק איגנלזי, סיפר שהוא וצוותו עבדו בסמוך לחדר זה בעת קריסת העץ. "הכנו כמה מנות להזמנת 'קייטרינג' של חתונה. בדרך כלל אני עושה הכנות כאלה בחדר שעליו קרס העץ, אבל מאיזשהי סיבה החלטתי להכין את המנות במטבח הגדול. פתאום ב-4:30 שמענו את הרעש שהיה דומה לפצצה", הוא סיפר.

המסעדה קיימת כבר קרוב לחמישה עשורים, ושנים רבות מנסה ההנהלה להביא לפינוי עץ האקליפטוס שקרס, שגובהו כ-50 רגל. "העץ הזה מתנדנד כבר שנים וביקשנו מהעירייה לגזום אותו. הסברנו שהוא נשען על המבנה שלנו, אבל שום דבר לא קרה. היה אפשר למנוע את מה שקרה", אמר איגנלזי.

האירוע התרחש כחצי שעה לפני ש-55 אורחי החתונה היו אמורים להגיע לקראת החזרה האחרונה לפני הטקס, אולם האירוע בוטל לאחר הקריסה. "התגובה הראשונה שלי הייתה, 'האם מישהו נפגע? יש מישהו במכוניות? יש מישהו במחסן?', כי כל היום אנשים נכנסים ויוצאים משם. היה הרבה מזל שאיש לא נפגע", סיכם איגנלזי.

YOU MIGHT ALSO LIKE