תאונה הוליוודית בניו יורק נגמרה בכדור אש סמוך לבית עלמין
אמנם הכביש היה חלקלק מגשם קפוא, אבל המשטרה בכל זאת מנסה להבין איך הצליח הרכב לדהור דרך מעקה האבן, להתהפך ולהפוך לכדור אש. הרופאים מנסים להבין איך הנוסע לצד הנהג ההרוג שרד

נהג רכב שנסע במעבר העילי ברחוב 155 וריברסייד דרייב בשכונת וושינגטון הייטס איבד שליטה על רכבו. הרכב דהר דרך מעקה האבן של הגשר, התהפך, נפל על גגו בסמוך לבית עלמין - והתפוצץ. הדבר אירע בשעת בוקר מוקדמת היום (ראשון", והנהג נהרג באירוע, שאירע בצמוד לבית העלמין טריניטי. הרכב היה אפוף להבות כשהגיעו צוותי החירום למקום.

השכנים לא הבינו איך כמעט אף רכב חונה לא נפגע. הרופאים נאבקים להציל אדם שהם לא לגמרי מבינים איך שרד (צילום: תיאודור פריזיאן, ניו יורק דיילי ניוז)

"שמעתי רעש עצום", מספר לניו יורק דיילי ניוז יוסף אלביין בן ה-57, המתגורר בקומה החמישית של בניין הצופה על מקום התאונה. "בהתחלה חשבתי שזו משאית שאוספת פח אשפה, אז נשארתי במיטה. אחר כך שמעתי סירנות אז הסתכלתי מהחלון וראיתי אש עולה מלמטה. הלהבות עברו את קיר הבית שלי. זה היה לגמרי כתום".

לוחמי אש כיבו את הלהבות ומצאו את גופת הנהג ברכב. שמו לא פורסם מיד. נוסע נוסף שרד איכשהו ונלקח לבית החולים סט. לוק במצב חמור אך יציב. "יצאתי החוצה וראיתי מישהו על אלונקה. היו המון לוחמי אש עם זרנוקים. לא ברור לי איך הוא הצליח לפגוע בקיר ככה ולהחמיץ את המכוניות החונות. זה מפתיע".

שלוות עולמים הופרה בכדור אש. בית העלמין "טריניטי אפטאון" בוושינגטון הייטס (צילום: Forgotten NY)

המשטרה מנסה לעמוד על הסיבה לתאונה (כלומר הגורם לאובדן השליטה של הנהג), מעבר לברור מאליו - הגשם הקפוא והחלקלק שמכה בעיר כחלק מסופת החורף הקשה המקפיאה את אזור צפון-מזרח ארה"ב, עם שני רגל שלג במקומות מסוימים וטמפרטורות בנקודת הקסם הקפואה ומסכנת החיים של 40- מעלות (טמפרטורה זו מכונה "קסומה" כי היא שווה בפרנהייט ובצלזיוס).

סלזיוס ביודקר בן ה-85, המתגורר בבניין אחר המשקיף על אתר התאונה הביזארית, גילה שההונדה אקורד שנת 98' שלו, שחנתה בסמוך, ניזוקה באירוע. "כל החזית שלה נתלשה", סיפר. "השוטרים אמרו לי לא להתניע אותה, כי היא עלולה להתפוצץ".

YOU MIGHT ALSO LIKE