ביונסה וג'ייזי כבר בפנים: הספר החדש של מאמן התזונה שלהם מחכה לסחוף גם אתכם
מחבר רב המכר The 22-Day Revolution Cookbook, מרקו בורגס, הוציא ספר חדש שמדריך את הקוראים בתכנית בת 22 שלבים לשיפור הבריאות, לירידה במשקל ולהשפעה חיובית על כדור הארץ

בספרו החדש, Greenprint: Plant-Based Diet, Best Body, Better World, מציג מאמן התזונה, מרקו בורגס, את אחת התכניות לחיים בריאים. בורגס הוא מאמן התזונה של ביונסה, ומסתבר שעוד בשנת 2015, הוא גרם לה לבעלה לשלב מזון מבוסס צמחים בדיאטה שלהם. מאז הם מאושרים יותר ואפילו כתבו את ההקדמה לספר החדש.



בורגס, פיזיולוג שייסד תכנית של 22 ימים, עליה הוא פירט בספרו הקודם, The 22-Day Revolution Cookbook, שנכנס לרשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. בורגס, שכתב גם את הספר, Power Moves, הוא חי במיאמי, עם אשתו ארבעת ילדיהם, ופעיל למען זכויות בעלי חיים ולמען השמירה על איכות הסביבה. אחת ממטרותיו הנוכחיות היא להנחות אנשים לפתח אורח חיים בריא יותר. זאת לאחר ששימש כמאמן לאורח חיים בריא יותר מעשרים שנה, תוך שהוא מעצים אחרים עם כלים שמובילים אותם לבריאות אולטימטיבית. 



בספרו החדש מסביר בורגס מדוע התכנית שלו לחיים בריאים היא המעשית והמהפכנית ביותר שתוכלו למצוא. התכנית שלו כוללת בעיקר מזון מבוסס צמחים. הספר כולל מדריך שמנחה את הקוראים כיצד לשנות את אורח חייהם ב-22 צעדים שהוכחו, לדברי הכותב, כיעילים לשיפור הבריאות, לירידה במשקל ולהשפעה חיובית על כדור הארץ.



הספר מתאר שלושה עיקרים בסיסיים, המסייעים לקוראים לשלב את התכנית בת 22 הצעדים בשגרת יומם, בהתאם לשלב בו הם נמצאים בחייהם. לפי בורגס, לא משנה אם הקוראים מוכנים לשינוי הדרגתי או לשינוי מלא, בתוך כמה שבועות הם יהיו בדרך לצריכת תזונה בריאה ונקיה יותר; תזונה שכוללת דגנים מלאים, ירקות בשפע, אגוזים ועוד.  

YOU MIGHT ALSO LIKE