אין יותר כיף מזה: החלק השני של The Lego Movie חוזר על מנת לקחת אתכם להרפתקה חדשה
חמש שנים חלפו מאז הצליחו הגיבורים של בריקברג להציל את העיר האהובה שלהם ומאז שהעיר חוותה פלישה שגרמה לאבדן ההרמוניה במקום. כעת הם נדרשים לצאת להרפתקה חדשה שתשיב להם את החיים המדהימים שהיו להם

פולשי דופלו הכריזו על תכניותיהם להרוס את כולם בגלקסיית לגו, לאחר שאמט וחבריו הצליחו להציל את העולם, כשהגנו על עסקי פרזידנט מהרוח הרעה, ולאחר שפין ואביו שכנעו את אחותו הצעירה של פין לשחק איתם במרתף. הניסיון להתיידד עם פולשי דולפו לא הצליח וגלקסיית לגו חוותה פלישה.



חמש שנים לאחר מכן, הפולשים של דופלו הפכו את בריקברג לשממה פוסט-אפוקליפטית, שזכתה לשם אפוקליפסברג. אמט, ששמר על פרנסתו ולא הושפע מהשינוי הדרמטי, מעמיד פנים שהכל עדיין מדהים, להבדיל מכולם שרק הפכו מוכנים יותר למלחמה נוספת. מאז החלה מערכת היחסים שלו עם לוסי, אמט רוצה להתחיל פרק חדש ולהקים משפחה. אך לוסי לא משתפת פעולה בעקבות אבדן ההרמוניה שאפיינה בעבר את גלקסיית לגו.

אמט מבין שאין לו ברירה אלא להצטרף לקרב שמטרתו להביס את הפולשים ולהשיב את ההרמוניה למחוזות בריקברג. ההרפתקה הזו צפויה לקחת אותו, את לוסי, באטמן וחבריהם לעולמות רחוקים שלא נחקרו קודם לכן, כולל אל גלקסיה מוזרה אשר בה העולם הוא מחזמר.

ב-8 בפברואר החלק השני של הסרט The Lego Movie יגיע לבתי הקולנוע ואתם לא יכולים לפספס את זה. אם יש לכם ספק, צפו בטריילר:


בין הכוכבים שדיבבו את הדמויות בסרט, גם כריס פארט, אליזבת' באנקס, וויל ארנט, צ'ארלי דיי, אליסון ברי, ניק אופרמן, טיפאני האדיש, סטפני ביאטריס, מאיה רודולף וצ'אנינג טאטום.




YOU MIGHT ALSO LIKE