דרום קליפורניה: עשרות פצועים בעקבות תאונת שרשרת בכביש מס' 15
מזג האוויר ממשיך לגרום לכאוס בכביש דרום קליפורניה. הבוקר דווח על 35 פצועים כתוצאה מהתאונה, בה היו מעורבות לא פחות מ-19 מכוניות. חלק מהפצועים הועברו לבתי החולים, עומסי תנועה גדולים נרשמים באזור

רוב הנתיבים לכיוון דרום בכביש מס' 15 נסגרו באזור מעבר קייחון (Cajon Pass) לאחר שיותר כ-35 בני אדם נפצעו בתאונת שרשרת שבה היו מעורבות לא פחות מ-19 מכוניות. 

זירת האירוע, מוקדם יותר היום (צילום: סי. בי. אס.)

על פי המשטרה המקומית, תנאי מזג האוויר הקשים (גשם וערפל) הם שגרמו לתאונה בסביבות השעה 9:00 בבוקר. כוחות ההצלה של מחוז סן ברנרדינו העניקו טיפול ראשוני ל-35 פצועים. חלקם הועברו להמשך הטיפול בבית החולים בזמן שרוב הפצועים סירבו להתפנות.

פקקי התנועה באזור (צילום: CalTrans)

תחילה, כביש מס' 15 נסגר לתנועה בשני הכיוונים, כך על פי Caltrans, משרד התחבורה של קליפורניה. עם זאת, כעבור כשעה הנתיבים לכיוון צפון נפתחו מחדש, ולפני זמן קצר שני נתיבים לכיוון דרום נפתחו. הרשויות פועלות במהרה על מנת לפתוח כמה שיותר נתיבים, וזאת מכיוון שפקקי תנועה גדולים נרשמים במקום.

זירת האירוע, מוקדם יותר היום (צילום: CalTrans)

מדובר בכביש מהיר המחבר בין לוס אנג'לס לבין לאס וגאס, ובתמונות מזירת התאונה ניתן לראות כי בין כלי הרכב שמעורבים בתאונה ישנן לא מעט משאיות גדולות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE