ניו ג'רזי: חמוש התבצר עם בני ערובה במתחם של UPS
בסביבות השעה 8:30 בבוקר, חמוש פרץ אל תוך מרכז חברת המשלוחים והתבצר עם שתי בנות ערובה. כעבור שעות בודדות המשטרה הסתערה על המקום, ירתה בחשוד והרגה אותו. סגר הוטל על בתי הספר באזור בעקבות האירוע, נבדק החשד שקיימת היכרות בין החשוד לאחת הנשים

גבר החמוש באקדח פרץ אל תוך מתקן של חברת המשלוחים UPS בניו ג'רזי והתבצר בו במשך שעות ארוכות כשהוא מחזיק בשתי עובדות המקום כבנות ערובה.

זירת האירוע, מוקדם יותר היום בדרום ניו ג'רזי (צילום: איי. בי. סי.)

"החשוד נורה ונפצע, אך שתי הנשים שעובדות במקום יצאו ללא פגע מהאירוע", אמר צ'רלס פיורה, התובע הכללי של מחוז גלוקסטר, מחוץ למפעל של United Parcel Serivce בעיירה לוגאן, הממוקמת כ-20 מייל דרומית מהעיר פילדלפיה. רק בסביבות השעה 6:00 בערב (שעון מקומי) הכריזה המשטרה כי החשוד נהרג כתוצאה מאש השוטרים.

האירוע הסתיים לאחר שהשוטרים פרצו פנימה, ואז ככל הנראה נורה החמוש, שזהותה טרם פורסמה. אחד מעובדי המקום, אלן דאולינג, סיפר לסוכנות הידיעות AP כי אחד מחבריו לעבודה סיפר לו שחמוש מסתובב במקום. אז, לדבריו של דאולינג, הוא ועובדים נוספים שמעו יריות והחלו לברוח מהמקום. 

התובע הכללי פיורה מסר כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה אישי, וזאת מכיוון שקיימת היכרות מוקדמת בין החשוד לבין אחת הנשים ששבה. האירוע החל בסביבות השעה 8:30 בבוקר, ובמהרה הגיעו כוחות משטרה רבים לאזור וסייעו בפינוי של העובדים. בעקבות האירוע, הוחלט להטיל סגר על כלל בתי הספר ושאר מוסדות החינוך הנמצאים במרחק של 30 מייל מהמקום.

זירת האירוע, מוקדם יותר היום בדרום ניו ג'רזי (צילום: איי. בי. סי.)

"כל בתי הספר נמצאים כעת תחת סגר, כלומר אין יוצאים או נכנסים ממנו. הסיבה לכך היא אירוע ירי שמתנהל בקרבת מקום", אמרה פטרישה האני, מפקחת מטעם משרד החינוך במחוז. מחברת UPS נמסר כי "אנו עובדים ביחד עם המשטרה וחקירתה. בשלב זה, לא ניתן לפרסם את שמן של שתי העובדות שנלקחו כבנות ערובה", כתבה החברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE