תעלומה בדרום קליפורניה: מי הצית מכוניות בבית מלון וגרם לפינוי המוני?
באמצע הלילה הקפוא, מאות אורחי בית המלון באונטריו פונו מחדריהם ונדהמו לגלות מכוניות שעולות באש בחניון. על פי בעל העסק, מצלמות האבטחה תיעדו את החשוד בהצתה והחומר הועבר לידי המשטרה. אחת האורחות: "יצאנו החוצה וראינו להבות בכל מקום. המכונית של אחד החברים שלנו נהרסה"

בסביבות השעה 1:45 בלילה שבין שבת לראשון התקבל במוקד החירום 911 בעיר אונטריו (מחוז סן ברנרדינו) דיווח על שריפה שפרצה במלון בעיר, וכוחות הכיבוי נדהמו כשהגיעו למקום וגילו 7 מכוניות חרוכות.

אחת המכוניות החרוכות, הבוקר באונטריו (צילום: איי. בי. סי.)

בשל השריפה, כל אורחי בית המלון "Azure Hotel and Suites" נדרשו לפנות את החדרים ולצאת החוצה לקור. במהרה עלה החשד כי מדובר בהצתה מכוונת ועל כן גם המשטרה הוזעקה לבית העסק. על פי החשד, אלמוני הצית מכונית אחת, ובמהרה השריפה התפשטה ליתר המכוניות.

רוי פריצ'רד, הבעלים של בית המלון, סיפר שמצלמות האבטחה קלטו את החשוד במעשה, והוא העביר את הצילומים לידי המשטרה. "רואים אותו ניגש למכונית עם ג'ריקן דלק שאותו שפך כעבור דקה. הוא מעשן סיגריה וזורק אותה על המכונית, אבל כשזה לא הצית את השריפה רואים אותו מתכופף עם מצית ועושה את זה באופן ידני", הוא סיפר.

בית המלון היה בתפוסה מלאה, כ-156 חדרים, וכולם האורחים נאלצו להמתין כשעה בקור כאשר רובם לא הספיקו לקחת ביגוד חם לפני שפינו את החדר. "יצאנו החוצה וראינו להבות בכל מקום. המכונית של אחד החברים שלנו נהרסה", סיפרה אחת מאורחות מבית המלון, שביקשה להישאר בעילום שם.

YOU MIGHT ALSO LIKE