בשל סכסוך עם המנהלת: מורה מרחה צואה על שולחנות באירוע של ביה"ס
המשטרה בסרסוטה עצרה את הת'ר קרפנטר בת ה-42 לאחר שזו נצפתה כשהיא מבצעת את המעשה מעורר שאט הנפש, בפארק מקומי, שם אירגנה המנהלת מסיבת יום הולדת לעשרות ילדים קטנים. עד ראייה: "כשהבנתי מה היא עשתה, נדהמתי ונגעלתי"

מעשה חריג במיוחד של אישה תושבת פלורידה, מורה במקצועה, גרם לנזק של אלפי דולרים לפארק מקומי, כמו גם לביטולה של מסיבת יום הולדת של ילדה בת 7. על פי משרד השריף של מחוז סרסוטה, בחודש שעבר מרחה האישה צואה על גבי שולחנות וכיסאות בפארק מקומי.

קרפנטר על רקע האזור בו בחרה לעשות את המעשה הדוחה (צילום: רויטרס / משרד השריף של מחוז סרסוטה)

תחילת האירוע בשעות הבוקר המוקדמות של ה-1 בדצמבר, אז הגיעה הת'ר קרפנטר בת ה-42, מורה מחליפה בבית הספר היסודי Phillippi Shores, לפארק Urfer בעיר סרסוטה. על פי דוח המעצר, קרפנטר נצפתה כשהיא מורחת צואה על שולחנות העץ ומנגל. מייק האצ'ינסון, שבמקרה נכח במקום, סיפר לחוקרים שהיא לבשה מסכה וכפפות בעת המעשה. "כשהבנתי מה היא עשתה, נדהמתי ונגעלתי", הוא שיחזר. עוד סיפר שקרפנטר ברחה מהפארק ברגע שהבחינה בו. "הלכתי לכיוון שלה כדי לראות מה בדיוק היא עושה ואז הכה בי הריח. ראיתי שהיא מרחה את זה על כל השולחנות, על הרצפה", הוא אמר.

על פי החשד, מנהלת בית הספר בה עובדת קרפנטר אירגנה מסיבת יום הולדת לאחד הבנות שלומדות במקום. עשרות ילדים הוזמנו, ביניהם כל הכיתה שבה לימדה קרפנטר, כמו גם שני ילדיה. המשטרה סבורה שקרפנטר והמנהלת ניהלו ויכוח מהותי בשבוע שקדם לאירוע. לאחר שנעצרה, קרפנטר הודתה במעשה וטענה שהתכוונה להרוס את המסיבה. עוד סיפרה שלא הייתה מרוצה מהצורה בה המנהלת פתרה את הסכסוך ביניהן, דבר שגרם לה לבחור במעשה הקיצוני.

כאמור, היא נעצרה ותועמד לדין באשמת השחתת רכוש וביצוע מעשה פלילי. לדברי בכירים במחוז, כ-2,300 דולר בוזבזו על ניקוי המקום והתקנת שולחנות חדשים.

YOU MIGHT ALSO LIKE