חמוש ניסה לשדוד סניף Costco בנורת'רידג', המשטרה מחפשת אחריו
בערב יום שני הגיע אדם חמוש באקדח ובפטיש אל סניף הרשת כשהוא הומה אדם, וניסה לגנוב תכשיטי יוקרה ושעונים. כאוס גדול נרשם במקום והמשטרה עיכבה מספר חשודים, אך במהרה התברר כי הם לקוחות והחשוד ברח מהזירה

אלמוני חמוש באקדח ניסה לשדוד השבוע את סניפה של רשת Costco בנורת'רידג', דבר שגרם לפינוי המוני מהחנות.

זירת האירוע בערב יום שני (צילום: אן. בי. סי. 4)

תחילת האירוע בסביבות השעה 7:30 בערב יום שני, אז הגיח החמוש אל הסניף בשד' טמפה. על פי עדי ראייה, החמוש החזיק גם בפטיש שבאמצעותו ניפץ את זכוכית התצוגה של שעוני יוקרה ותכשיטים. בהלה גדולה נרשמה בקרב העובדים והקונים, שהסתתרו ברחבי החנות וחלקם אף ברחו מהכניסה האחורית.

החשוד הצליח לברוח כשהשתלב עם יתר הלקוחות (צילום: אן. בי. סי. 4)

"בחיים לא ראיתי משהו כזה. הכנסתי אנשים שאני לא מכיר אל המכונית שלי, אבל חשבתי שהדבר הכי חשוב זה שכולם יהיו בטוחים", אמר ברנדון גרסיה, אחד מעובדי הסניף. מיכאל סרגסיאן היה אחד ממאות הקונים שנכחו בסניף, ותחילה חשדו שהוא השודד החמוש: "כולם התנפלו עליי ושמו אותי באזיקים. חיטטו לי בכיסים ולקחו לי הארנק, אין סיכוי שאחזור לקוסטקו שוב", הוא אמר.

משטרת לוס אנג'לס אישרה שהאירוע גרם לפינוי הסניף, אולם בו בזמנית צוין כי לא נורתה ולו ירייה אחת. מספר אנשים עוכבו לחקירה ושוחררו כעבור זמן קצר, אך החשוד הצליח להיטמע בין יתר הלקוחות וברח מהמקום. הוא תואר כגבר לבן בשנות השלושים לחייו, ובעת ניסיון השוד הוא חבש כובע מצחייה ומסכת צביעה.

YOU MIGHT ALSO LIKE