אסון נמנע בצפון קליפורניה: בן 14 תכנן אירועי ירי בבתי ספר
המשטרה החלה לחקור את הנער לאחר שחברו לספסל הלימודים אמר שאיים להרוג אותו. בחיפוש בשני הבתים בהם גר נמצאו חומרים רבים, ביניהם הודעות והיסטוריית חיפושים "בעייתית". השבוע הוא נעצר וצפוי לעמוד לדין חרף גילו הצעיר

השבוע נעצר תלמיד חטיבת ביניים מצפון קליפורניה בחשד שתכנן לבצע אירוע ירי בלפחות שני בתי ספר, כך על פי הרשויות בעיר נאפה, הממוקמת כ-40 מייל צפונית לסן פרנסיסקו.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

ביום רביעי שעבר התקבלו דיווחים על איומים לביצוע אירועי הירי, ומשטרת נאפה פתחה מיד בחקירה. בית המשפט אישר צו חיפוש לשני הבתים שבהם גר נער בן 14. בשניהם נמצאו ראיות שמצביעות על כוונה לבצע אירוע ירי, לרבות היסטוריית החיפושים ברשת והודעות ברשתות החברתיות. הנער, ששמו לא פורסם, חיפש והיה פעיל בפורום שדיבר על אירועי ירי המונים שהתרחשו בארה"ב, כך מסר סרן פטריק מנזר ממחלקת הדוברות של משטרת נאפה.

לאחר ביצוע החיפוש, המשטרה החליטה לעצור את הנער באישום של איומים וניסיון להניא מתן עדות. המשטרה הסבירה שאותו תלמיד איים להרוג תלמיד אחר, דבר שפתח את החקירה נגדו. בנוסף, אחד מחבריו לספסל הלימודים של הנער הציג הודעות טקסט שבהם הנער מדבר על אירועי ירי, ברבים, שיבצע ברחבי המחוז.

בית הספר "ריבר" בנאפה (צילום: נאפה-וואלי-רג'יסטר)

YOU MIGHT ALSO LIKE