גנב סדרתי: נעצר חשוד בפריצה לעשרות לוקרים בחדרי כושר במחוז אורנג'
במשך חודשים ארוכים התקבל גל תלונות על פריצה ללוקרים בחדרי כושר במחוז אורנג'. רבים דיווחו בין היתר על גניבה של הטלפון, מזומנים ותכשיטים, כמו גם על גניבת זהות. בסוף השבוע הצליחה המשטרה בעיר פאונטן וואלי לעצור חשוד, צעיר מקומי בשנות העשרים לחייו

טד נובאור בן ה-29, תושב העיר פולרטון, נעצר במהלך סוף השבוע בחשד כי פרץ וגנב מעשרות לוקרים הממוקמים בחדרי כושר שונים ברחבי האזור, לרבות בערים אנהיים, אורנג', הנטינגטון ביץ' ופאונטן וואלי.

החשוד, טד נובאור, על רקע אחד מחדרי הכושר שבהם פעל (צילום: Shutterstock / משטרת פאונטן וואלי)

על פי המשטרה בעיר פאונטן וואלי בה נעצר החשוד, נובאור נהג להיכנס אל חדרי הכושר כמו כל אחד מבאי המקום. בשונה משאר המתאמנים, נובאור נהג לשבור את המנעול מהלוקר, ואז היה מחפש אחר תכשיטים,שעונים, מזומנים וכרטיסי אשראי. בעת מעצרו ביום ראשון נמצאו ברשותו ציוד גנוב רב, כמו גם ציוד לחיתוך ופריצה אל הלוקר עצמו. 

נובאור נעצר בחשד לפריצה, אחזקה של חומרים גנובים, גניבת זהות, מרמה ואחזקה של כלי פריצה. "אנחנו יודעים לומר בוודאות שהוא פעל ב-10 חדרי כושר ברחבי המחוז, אבל אנחנו סבורים שחיפש מספר קורבנות בכל מקום ואז רק כשהרגיש שהעלה את חשדם של העובדים, המשיך לסניפים נוספים

", אמר אנטוניוס ספנגלר ממשטרת פאונטן וואלי. עוד אמר כי "הוא נהג להשתמש בכרטיסי האשראי בחנויות כמו 'בסט ביי' ו-'הום דפו'. מדובר בחיובים באלפי דולרים".

רשימה מדויקת של הסניפים בהם פעל נובאור לא פורסמה, אך המשטרה הסכימה לומר כי מדובר בשתי חברות שונות, "24 Hour Fitness" ו-"Crunch".

YOU MIGHT ALSO LIKE