בוני וקלייד, גרסת פלורידה: בני זוג עקצו אלפי דולרים מבית מלון
במשך קרוב לשלושה חודשים שהו לי ואשלי רו במלונית בעיר קי לרגו בדרום המדינה, אך הם סיפקו כרטיס אשראי גנוב. לאחר שמנהל המקום ניסה ליצור עמם קשר באמצעות הרשתות החברתיות, הוא נאלץ לפנות למשטרה שעצרה את השניים בסוף השבוע האחרון

תרגיל העקיצה שבו סועדים במסעדות בורחים לפני התשלום אינו דבר חדש, אך בני זוג מפלורידה לקחו את ההונאה למדרגה חדשה וכעת מואשמים שהם לנו במלונית בפלורידה קיז במשך שבועות ארוכים, צברו חוב כספי העולה על 10,000 דולר ונמלטו.

בני הזוג, לי ואשלי רו (צילום: משרד השריף של מחוז מונרו)

בני הזוג, לי ואשלי רו, לנו במלונית "המפטון אין" בקי-לרגו חמש פעמים בחודשים האחרונים, והנהלת בית המלון מסרה שהם לא קיבלו ולו דולר אחד על השהות הארוכה של בני הזוג, מסוף אוקטובר ועד אמצע דצמבר. השניים שכרו חדר בין ה-20 באוקטובר לבין ה-17 בנובמבר, ואז שוב בין ה-26 בנובמבר ועד ה-11 בדצמבר, בעלות כוללת של 10,155.09 דולר, כך על פי משרד השריף של מחוז מונרו. 

מנהל המלון מסר כי בני הזוג עשו "צ'ק אין" באמצעות כרטיס חבר, דבר שמנע מהם את הצורך להציג כרטיס אשראי. בתום השבוע הראשון לשהות בני הזוג, הם סיפקו כרטיס אשראי שהסתבר שנגנב כמה ימים קודם לכן. המנהל אף ניסה ליצור קשר עם האישה באמצעות הרשתות החברתיות, אך כאשר נחסם הוא החליט לפנות אל רשויות אכיפת החוק.

בבוקר יום שבת השניים נעצרו וצפויים לעמוד לדין בגין גניבה. בהמשך היום הם יובאו בפני שופט שיכריע אם יקבלו את האפשרות להשתחרר בערבות.

YOU MIGHT ALSO LIKE