שלושה גברים נעצרו בחשד לרצח הנערים מסן דייגו בחג ההודיה
הגברים זוהו בשמותיהם הפרטיים בלבד ובכינויו של אחד מהם - "האוזניים". הם חשודים כי עינו את הנערים ולאחר מכן ירו בהם למוות בתקרית שאירעה בשכונה מוכת פשע בעיירת הנופש המפורסמת. המניע לרצח עדיין לא ידוע ומשפחות הנערים מעריכות שמדובר בטעות בזיהוי

משטרת באחה-קליפורניה עצרה שלושה גברים בחשד לרצח הנערים מסן דייגו בחג ההודיה האחרון.

חופשת חג ההודיה הסתיימה באסון. טיחואנה (צילום: Shutterstock)

הלוס אנג'לס טיימס מדווח כי השלושה נעצרו אתמול (חמישי) וזוהו בשמותיהם הפרטיים בלבד: פבריציו, אסטבן מנואל ואלחנדרו, כאשר האחרון מוכר בכינויו "האוזניים" (El Orejas). הרשויות בבאחה-קליפורניה, המדינה הצפון-מערבית ביותר במקסיקו ושגובלת בקליפורניה, לא מסרו מידע על המניע לרצח או על סיבת המוות הרשמית.

הרצח אירע ב-24 בנובמבר האחרון. שני נערים מסן דייגו, כריסטופר אלכסיס גומז בן ה-17 וחואן סוארז-אוחדה בן ה-18 נסעו לבלות את חג ההודיה עם חברם המקסיקני אנחל סאיד בן ה-18 בטיחואנה, עיר מגוריו. השלושה שהו בדירת חברם בקומה השלישית של קומפלקס דירות בשכונת "הגבעות הירוקות" (Lomas Verdes) בעיר, הידועה בשיעורי הפשע הגבוהים בה. בערך בשעה 11 בבוקר פרצה קבוצה של אנשים לדירה, הפורצים עינו את הנערים במשך כמה שעות ולאחר מכן ירו בהם למוות בסגנון "הוצאה להורג". הנערים נמצאו לאחר כמה שעות כשהם לבושים באופן חלקי בלבד.

החשודים זוהו רק בשמם הפרטי ובכינוי של אחד מהם- "האוזניים" (צילום: משרד התובע הכללי בבאחה-קליפורניה)

גומז היה שחקן פוטבול בשנתו האחרונה ללימודים בתיכון או'פארל שבאנקאנטו, שכונה בדרום מזרח סן דייגו. סוארז-אוחדה סיים אשתקד את לימודיו בתיכון Ingenuity שנמצא בסמוך. השניים היו חברי ילדות וסוארז-אוחדה אף יצא עם אחותו של גומז. סאיד, חברם מטיחואנה, למד בתיכון מקומי. סוארז-אוחדה היה מבקר במקום לעתים קרובות משום שסבתו גרה בעיר, והוא וסאיד היו חברים ותיקים.

שלושת הנערים נסעו למסיבת ברביקיו באנסנדה הסמוכה בלילה שלפני הרצח, והיו אמורים ביום ראשון שלמחרת, 25 בנובמבר, לשוב לארצות הברית. ההודעה האחרונה מהם הייתה כשסאיד יצר קשר עם אמו ומסר לה שהם איבדו את הטלפונים שלהם, אבל שהם בסדר. בימים שלאחר הרצח הביעו בני משפחותיהם ספק שהשלושה סומנו במיוחד והעריכו כי מדובר במקרה של זיהוי שגוי. המשטרה, כאמור, לא הוסיפה בשלב זה פרטים על המניע לירי.

YOU MIGHT ALSO LIKE